سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی بودم اما از نتیجه نه زیرا می‌خواستیم 3 امتیاز را از استقلال بگیریم.

حمید استیلی سرمربی ملوان بندر انزلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص عملکرد تیمش در مقابل استقلال تهران گفت: از  عملکرد تیم و بازیکنانم راضی بودم ولی از نتیجه راضی نبودم، ما می‌توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم ولی خیلی سخت بود چون مشکلات زیادی داریم اما دو باری که حریفمان عقب افتادیم توانستیم به بازی برگردیم. خوشبختانه هواداران پشت ما بودند و امیدواریم که در نیم فصل دوم بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در ادامه در خصوص حسینی و رافخایی هم گفت: رافخایی از بازیکنان قدیمی ملوان است و فکر می‌کنم که دوباره در این بازی احیا شد. حسینی هم خیلی خوب بود و با توجه به این که ما گلر اولمان را از دست دادیم حسینی درون دروازه فوق  العاده بود و جا دارد که همین جا از این بازیکنان تشکر  کنم.

سرمربی قوهای سپید در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا با درخشش حسینی در درون دروازه احتیاجی به جذب دروازه‌بان جدید به جای پاشنکو دارید یا خیر عنوان کرد: ما علاوه بر حسینی دو دروزاه‌بان جوان دیگر هم در اختیار داریم اما در خصوص جذب سنگربان جدید باید با کادر فنی صحبت کنیم. حسینی در بازی مقابل استقلال تهران به اندازه‌ای خوب بود که خیال ما را راحت کرد و باید تجزیه، تحلیل کنیم که آیا به دروازه‌بان جدیدی احتیاج داریم یا خیر.

وی در ادامه در مورد نقل و انتقالات تیمش گفت: باید با مدیر عامل صحبت کنیم. قطعا بازیکن جذب می‌کنیم اما این موضوع بستگی به این دارد که چه بازیکنانی قرار است از ما جدا شوند.

استیلی در خصوص برنامه تیمش در تعطیلات نیم فصل گفت: برنامه‌های اردویی و تمرینی آماده کردیم اما متاسفانه ما از لحاظ زمین تمرین هم مشکل داریم. در این یک هفته تلاش می‌کنیم تا حق و حقوق بازیکنان را پرداخت کنیم و پس از آن به کارهای دیگر بپردازیم.

سرمربی ملوان بندر انزلی در انتها در مورد این که آیا درنهایت از عملکرد تیمش و بازیکنانش در بازی دیروز با توجه به اتفاقاتی که افتاد راضی بوده است یا خیر عنوان کرد:‌ما در بازی مقابل استقلال دو گل دریافت کردیم که غافل گیرانه بود اما  موفق شدیم به بازی برگردیم.

کادر فنی و همه ما به دنبال کسب 3 امتیاز بودیم خوشبختانه با تعویض‌هایی که در نیمه دوم داشتیم توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و حداقل امتیاز این بازی را کسب کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: استیلی ، ملوان ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار