عضو شورای عالی اصولگرایان استان اصفهان گفت: منشور اصولگرایان استان اصفهان با الهام از منشور اصولگرایان که توسط جامعتین تدوین شده شکل گرفته اما در عین حال معیارها و شاخص‌های استانی نیز در آن در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام سید حسین بهشتی‌نژاد عضو شورای عالی اصولگرایان استان اصفهان در نشست خبری اعلام مواضع و برنامه‌های مجمع اصولگرایان استان اصفهان با بیان اینکه ستون مستحکم نظام ولایت فقیه است، بیان داشت: اگر اصل ولایت فقیه نبود، انقلاب به خطر می‌افتاد.

وی گفت: از دو سال پیش و شکل‌گیری مجمع اصولگرایان اصفهان از انتخابات به عنوان یکی از اهداف تشکیل این مجمع یاد شد لذا انتخابات تنها یک ایستگاه از جریان فعالیت مجمع اصولگرایان محسوب می‌شود.

عضو شورای عالی اصولگرایان استان اصفهان افزود: نباید تنها در انتخابات مطرح شود که اصولگرایان چه موضعی دارند و تصمیم چیست، بلکه باید در طول سال فرمایشات رهبر انقلاب و نقشه‌های راهی که ایشان ترسیم می‌کنند مورد بررسی و در اختیار اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان قرار گیرد تا در هنگام انتخابات نیز همگی اخلاق انتخاباتی و سایر اصول را رعایت کنند.

بهشتی‌نژاد با بیان اینکه فقط پیروزی در انتخابات هدف اصولگرایان نیست، گفت: مجمع اصولگرایان استان اصفهان تنها برای انتخابات تشکیل نشده است چرا که انتخابات با همه تاثیر عظیمی که در سرنوشت کشور دارد، فقط یک ایستگاه محسوب می‌شود اما در هر حال همه تشکل‌های سیاسی و اجتماعی باید دست به دست هم داده و با حفظ نشاط معنوی و سیاسی در انتخابات حضور داشته باشند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره نقش رسانه‌های جمعی در وحدت آفرینی در جامعه گفت:رسانه به منزله زبان یک جامعه بوده و می تواند بر این اصل تاکید کند که در انعکاس دیدگاه‌ها باید از برجسته‌سازی اختلافات به منظور حفظ وحدت در جامعه دوری شود لذا حفظ وحدت و یکپارچگی یکی از رسالت‌های رسانه‌ها به شمار می‌رود.

عضو شورای عالی اصولگرایان استان اصفهان با بیان اینکه تا کنون 25 جلسه مجمع اصولگرایان با حضور اقشار مختلف شامل حوزویان، دانشگاهیان و غیره برگزار شده است، گفت: منشور اصولگرایان استان اصفهان با الهام از منشور اصولگرایان که توسط جامعتین تدوین شده شکل گرفته است اما معیارها و شاخص‌های استانی در آن در نظر گرفته شده است و این منشور امروز رونمایی می‌شود


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.