سایپا 1 - راه آهن 0

صحبت های مربیان و بازیکنان سایپا و راه آهن پس از دیدار

دیدار روز گذشته تیم های سایپا و راه آهن با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان جلالی پایان یافت. صحبت های بازیکنان و مربیان دو تیم را پس از بازی بخوانید.

صحبت های مربیان و بازیکنان سایپا و راه آهن پس از دیداربه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های سایپا و راه آهن با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان جلالی پایان یافت. صحبت های بازیکنان و مربیان دو تیم را پس از بازی بخوانید.

جلالی : بازی با راه آهن سخت ترین بازی ما بود  

مجید جلالی در نشست خبری پس از بازی مقابل تیمش مقابل راه آهن اظهار کرد : بازی بسیار سختی مقابل راه آهن برگزار کردیم و باید بگویم شاید به نحوی سخت ترین بازی ما بود .

وی در ادامه افزود : بازیکنان راه آهن در تخریب بازی ما موفق بودند و هردوتیم شگردهای خاصی برای برد داشتند وباتوجه به شگردهای فنی راه آهنی ها کاررا برای ما بسیار سخت کرد .

جلالی گفت : در ادامه بازیکنان با تلاش بازی را برای سایپا به برد تبدیل کردند که سختی بازی به دلیل نفراتی بوده که در این بازی حضور نداشتند .

سرمربی تیم فوتبال سایپا اضافه کرد : من در بین دو نیمه با بازیکنانم صحبت کردم و با تعویض هایی که انجام دادم توانستیم بازی را بر نده شویم .

وی در پایان یاد اورشد : امیدوارم که بتوانیم موفق تر در نیم فصل دوم ظاهر شویم .

 تارتار: باید نیمه اول کار سایپا را تمام می کردیم / روزهای بدتر از این را دیده ام 

مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سایپا اظهار کرد : ما در همان نیمه نخست باید کار سایپا را تمام می کردیم اما غافلگیر شدیم هرچند از حریف سرتر بودیم اما استرس عامل باخت ما شد .

وی درادامه افزود : من در رختکن هم به بازیکنان گفته بودم که در نیمه دوم باید به گل برسی امااین اتفاق رخ نداد می توانستیم از موقعیت های خود امتیاز را کسب کنیم اما شانس با ما یار نبود 

تارتار ادامه داد : امروز بی پروا بازی کردیم حریف خوش شانس بود  و توانست از موقعیتش استفاده کند مامنتظر نقل وانتقالت هستیم و راه اهن متفاوت را خواهیم دید.
 
سرمربی راه آهن در مورد شایعه تعویض میلاد محمدی با بازیکن جوان استقلال گفت : قار براین شد که مالک باشگاه تصمیم بگیردوجدایی وی منوط به رای ونظر باشگاه مربوط می شود.
 
وی یاد اور شد : من روزهای بدتر از این را در راه آهن دیده ام و شک نکنید نیم فصل دوم بهتر از حال حاضر خواهیم شد .

میداودی :فرصت زدن گل های بیشتر را داشتیم
 
میلاد میداوودی پس از پیروزی سایپا مقابل راه آهن گفت : برد بسیار خوبی بود.بازی کیفیت آنچنانی نداشت اما خدا را شاکرم که با کسب سه امتیاز با دست پر از زمین خارج شدیم.
 
وی افزود: پس از چند روز استراحت از روز چهارشنبه تمرینات خود را پیگیری می کنیم.
 
وی ادامه داد: پس از گل اول فرصت رسیدن به گل های دیگر را هم در ضدحملات داشتیم که با بدشانسی از بین رفت.
 
میداودی درباره علت ناراحتی خود در بازی امروز از کادر فنی گفت :من به هیچ وجه  ناراحت نبودم و مشکلی از این بابت وجود نداشت.
 
وی درباره داوری بیان کرد:داور قصاوت خوبی داشت و اشتباهات سهوی در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود.

عبدی: داوران برای راه آهن 50.50 سوت می زنند
 
بهادر عبدی پس از شکست راه آهن  مقابل سایپا گفت: متاسفانه شرایط برای راه آهن خوب پیش نمی رود. در چند هفته اخیر از لحاظ فوتبالی بد کار نکرده ایم  اما تیمی که به دلیل بدشانسی در قعر جدول جای میگیرد از زمین و زمان برایش بد می بارد. به هر حال راه آهن باید در نیم فصل دوم تقویت شود.
 
وی  افزود: تمرینات ما  در ابتدای فصل بسیار دیر شروع شد. از بازیکنان کم تجربه تا باتجربه  از جان و دل برای راه آهن زحمت کشیدند اما بضاعت تیم ما همین است. تمام تلاش ما این است که راه آهن باقدمت را در لیگ برتر نگه داریم. من اعتقاد دارم مدیران باشگاه هم باید ما را حمایت کنند. 
 
وی ادامه داد: با پیروزی فولاد ما جزو تیم های سقوط کننده قرار گرفتیم و این خیلی بد است.امیدوارم در شروع مجدد لیگ بتوانیم به مسیر موفقیت بازگردیم.
  
عبدی درمورد داوری بیان کرد:متاسفانه به جز علیرضا فغانی و یکی دو داور دیگر سایر داوران لیگ تحت تاثیر اسم های بزرگ قرار می گیرند. فغانی داوری را در بازی بارسلونا انجام داد که در لیگ یک هم انجام می دهد.  اما داور امروز مانند تمام بازی های راه آهن صحنه های 50-50 را به سود تیم حریف سوت زد. تیم هایی مثل سیاه جامگان و استقلال اهواز هم مشکل ما را دارند.به هر حال تصمیمات اینچنینی داور  اتفاق جدیدی برای من نبود.

منوچهری :مسی و زلاتان هم  به راه آهن کمک نمی کنند
 
امین منوچهری در پایان بازی مقابل سایپا گفت :به هر حال پس از هر شکست همه عوامل تیم مقصرند.باید به راه آهن  کمک شود.من از سرمایه گذاران تشکر می کنم.اما اگر راه آهن تقویت نشود وضع بدتر می شود.
 
وی افزود:بازیکنان زحمت خود را می کشند و تارتار هم مقصر نیست.اگر وضع به همین رویه پیش رود مسی و زلاتان هم بیایند اتفاقی رخ نمی دهد چون پول در کار نیست.
 
منوچهری در مورد مشکلات مالی راه آهن ادامه داد: قول هایی به بازیکنان داده شده اما مشکل مالی را حس می کنیم.راه آهن باید در نیم فصل تقویت شود و بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
 
وی درباره ادامه همکاری با راه آهن گفت :باید ببینم چه اتفاقی می افتد.تیم بایدتقویت شود.من از خدایم هست در راه آهن بمانم ولی شرط من تقویت راه آهن است.
 
منوچهری درباره قضاوت داور این دیدار بیان کرد:درباره داوری حرف نمی زنم.ولی به نظرم او نباید به اسم ها نگاه می کرد.بازیکنی ممکن است اسم بزرگی داشته و سال ها در تیم ملی بازی کرده باشد.و یا یکی هم باشد مثل من که رنگ تیم ملی را ندیده باشد.البته منظورم جواد نکونام نیست چون او بزرگ فوتبال ایران است.

رضایی : بازی با راه آهن فاقد کیفیت بود / منتظربرنامه های جلالی هستیم 

بیت اله رضایی در جمع خبرنگاران در خصوص بازی تیمش مقابل راه آهن اظهار کرد : خداوند را شاکرم که در یک بازی دشوار به برتری رسیدیم بازی فاقد کیفیت فنی بود اما تونستیم نتیجه لازم را بگیریم در واقع بازیکنان سنگین بودند .

وی در ادامه افزود : من نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم اما بهتر است از کارشناسان امر داوری در این رابطه سوال شود .

رضایی با توجه به تععطیلات اخیر لیگ گفت : ما برنامه های ویژه ای برای تعطیلات داریم ومنتظر برنامه های مجید جلالی هستیم وبه طور حتم برای تقویت تیم تلاش می کنیم .

صادقی :تعویض های جلالی نبض بازی را برگرداند
 
ابراهیم صادقی پس از برد سایپا برابر راه آهن بیان کرد:بازیکنان  راه آهن در 30 دقیقه ابتدایی با پرسینگ و فشار روی بازیکان سایپا کار ما را سخت کرده بودند. آنها تیم بسیار خوبی نشان دادند اما خدا به کمک سایپا آمد و در ادامه بازی به خودمان آمدیم و با تعویض های جلالی نبض بازی را دست گرفتیم.
 
وی افزود: امیدوارم در ادامه لیگ  بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.چرا که امسال قصد کسب سهمیه آسیا و قرار گرفتن در بین مدعیان قهرمانی را داریم.امیدوارم در نقل و انتقالات تقویت شویم و آماده سازی خوبی داشته باشیم.
 
صادقی ادامه داد: بارندگی کیفیت زمین مسابقه را پایین آورده بود  و این موضوع در روند بازی تاثیر داشت. 
 
صادقی درباره اعتراض بازیکنان راه آهن مبنی بر این که داور مسابقه احترام باتجربه های سایپا را نگه می داشت  در صحنه های برابر به سود این تیم سوت می زد اظهار کرد: قبول ندارم داور صحنه ها ی 50-50 را به سود ما سوت می زد. به نظر من داوری در بازی امروز مشکل خاصی نداشت.و منصفانه و از روی عدالت قضاوت کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار