کوچ احتمالی بازیکنان، خروج پاشنکو و کسب چند شکست پیاپی از جمله مشکلات ملوانان پیش از رویارویی با استقلال تهران است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ملوان بندر انزلی در حالی باید به مصاف استقلال تهران برود که شرایط خوبی ندارد و با مشکلات زیادی دسته پنجه نرم می کند. 
 
کوچ احتمالی بازیکنان 
 
انزلی چی ه که از ابتدای فصل تاکنون تنها 10 الی 12 درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند به شدت از مشکلات مالی تیم ناراضی هستند و به گفته سرمربی این تیم هم، این موضوع تمرکز را از بازیکنان گرفته است. 
 
پس از فرزاد حاتمی که  از ملوان جدا شد احتمال جدایی تعدادی از بازیکنان پس از بازی مقابل استقلال تهران در صورتی که 30 درصد قراردادشان پرداخت نشود وجود دارد. 
 
احتمال جدایی پاشنکو 
 
دروازه بان بلاروسی ملوان که از جمله ناراضیان  این تیم محسوب می شود قصد داشت تا بامداد جمله برای تعطیلات سال نو عازم کشورش شود و در بازی مقابل استقلال حاضر نشود اما در ادامه به دلیل دریافت نکردن درصدهای قراردادش گفت، که می خواهد از این تیم جدا شود اما با اصرار سرمربی، سرپرست و مربی دروازه‌بانان ملوان قرار شد درصدی از قرارداد وی پرداخت شود و پاشنکو یک روز دیرتر به کشورش برود، اما شرایط پیچیده تر شد و قرار شد تا در روز چهارشنبه جلسه ای میان مدیرعامل باشگاه و پاشنکو برگزار شود در صورتی که این دروازه‌بان با باشگاه ملوان به توافق نرسد از این تیم جدا می شود و اگر این اتفاق بیافتد در مقابل استقلال هم حاضر نمی‌شود. 
 
کسب نتایج ضعیف 
 
قوهای سپید در 5 بازی گذشته خود تنها موفق به کسب یک امتیاز شده‌اند و شکست در مقابل تیم‌های صبای قم، سایپا، تراکتورسازی و ذوب آهن را تجربه کرده‌اند. 
 
ملوانان در خط حمله خود به شدت چار مشکل هستند و در 5 بازی گذشته خود تنها یک گل به ثمر رسانده‌اند که البته در همان بازی هم شکست خوردند حالا هم که فرزاد حاتمی از این تیم جدا شده قطعا شرایط سخت تری را تجربه می کنند.اوضاع دفاع این تیم هم خیلی خوب نیست و در 5 بازی گذشته 5 گل دریافت کرده‌اند. 
 
موج مصدومان و محرومان 
 
ملوان در 6 بازی گذشته خود محرومان و مصدومان زیادی داشته است و حالا در آستانه دیدار با استقلال هم 3 بازیکن آن، مازیار زارع، حسینی و ماهینی در تمرینات دچار مصدومیت جزئی شده‌اند. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار