پس از شکست استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس رکورد های مهم این تیم شکست.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان 2 تیم پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان برانکو موفق شدند با 2 گل از سد آبی های خوزستان بگذرند. اما نکته مهم در این بین، شکست خوردن شاگردان ویسی پس از 154 روز است.
 
این تیم که پس از شکست یک بر صفر مقابل زرد پوشان دیار نصف جهان در هفته نخست لیگ  برتر دیگر متحمل باختی نشده بودند ، امروز با نتیجه 2 بر  صفر از سرخ پوشان شکست خوردند و پس از پانزده هفته بار دیگر شکست خوردند.
 
نخستین دبل استقلال
 
همچنین دیگر نکته شکست آبی ها خوردن 2 گل مقابل شاگردان برانکو بود.
 
این تیم که در هفته های گذشته 4 گل از تیم های سپاهان ، پرسپولیس ، صبای قم و استقلال تهران دریافت کرده بود ، برای نخستین بار در لیگ پانزدهم دبل شد و در یک دیدار  2 گل دریافت کرد که  این دیگر رکورد استقلال خوزستان در این فصل بود که بدست پرسپولیس شکسته شد.
 
رکورد نبردن سرخ پوشان در آزادی
 
شاگردان ویسی برای سومین بار در تاریخ حضورشان در لیگ برتر امروز میهمان پرسپولیس بودند و در پایان با 2 گل شکست خوردند .
 
این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از این آبی های خوزستان 2 بار دیگر نیز در تهران رو در رو این تیم قرار گرفته بودند که با یک تساوی و یک شکست هیچ گاه موفق به شکست دادن سرخ پوشان در تهران نشدند و با متحمل شدن این شکست همچنان  رکورد نبردن پرسپولیس در پایتخت پا برجا است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار