قهرمان سابق ورزش تکواندو گفت: نزدیک بازی‌های المپیک ایجاد حاشیه برای تکواندو خوب نیست و نباید به این موضوعات پرداخت.

هادی ساعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: حواشی اتفاق افتاده به هیچ وجه به صلاح ورزش تکواندو نیست، زیرا باقری معتمد یکی از سرمایه‌های این کشور و رشته بود و همچنین با نایب قهرمانی المپیک که کسب کرده توانسته خود را جز یکی از خوب‌های این ورزش معرفی می‌کند.
 
وی ادامه: خود من از این موضوع بسیار ناراحت هستم و فقط بحث رفتن او به کشور‌های دیگر نبوده و همچنین به تازگی من شنیده‌ام برای یکی از خانم‌ها نیز از بلژیک یا اتریش مجوز گرفته شده است تا بتواند در مسابقات کشور‌های خواهان این ورزشکار حاضر شود و در مسابقات شرکت کند.
 
ساعی ادامه داد: به نظرم سرمایه‌های کشور را به همین راحتی نباید از دست داد البته این موضوع به مدیریتی است که نتوانستیم انجام دهیم و از سرمایه‌های خوبی که داریم به درستی استفاده و یا آن‌ها را راضی و حفظ کنیم.
 
وی افزود: نزدیک بازی‌های المپیک ایجاد این حاشیه‌ها را برای تیم تکواندو و خوب نیست و باید به این موضوعات پرداخت.
 
وی ادامه داد: اما خوب دوستان هم حق دارند احساس نا‌راحتی کنند، چون باقری معتمد به همین راحتی کشف نشده که بیایم از دست بدهیم و امیدوارم امثال او را به خوبی حفظ کنیم و می‌توان از باقری معتمد به خوبی در خارج از میدان مسابقات نیز استفاده کرد.
 
ساعی در خصوص احساس نا‌رضایتی خود گفت: اکثرا بحث به میان آمده به مدیریت بر‌می‌گردد و دوست ندارم در این‌باره زیاد صحبت کنم زیرا ممکن است یک برداشت دیگر از آن شود.
 
وی ادامه داد: امیدوارم تکواندو کشورمان به همان انسجام قبلی خود باز‌گردد و وحدت گذشته را انجام بدهد، زیرا همیشه با وحدت و همدلی می‌توان در همه کار‌ها به موفقیت رسید،‌ضمن اینکه وضعیت فعلی هم خوب است و می‌توانیم نتایج خوبی در المپیک بگیریم.
 
وی ادامه داد: ‌اگر هر اتفاق بدی برای ورزش تکواندو بیافتد همه ورزشکاران متضرر خواهند شد، حتی من که از این ورزش به نوعی دیگر کاری ندارم، زیرا با نبودنم کمک بیشتری می‌توانم بکنم تا بودنم. البته باز به بحث مدیریتی باز می‌گردد امیدوارم همیشه قدر تکواندو دانسته شود و حمایت کافی از ورزشکاران این رشته صورت بگیرد.
 
در پایان در خصوص کوچ ورزشکاران به کشور دیگر گفت:‌ همانطور که اشاره کردم این بحث به مدیریت خوب و به موقع بر‌می‌گردد و امیدوارم این ورزشکاران که قصد رفتن به کشور دیگر دارند را به هر طریقی حفظ کنند.
 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار