وزش باد و کاهش ملموس دما از امشب

کارشناس هواشناسی گفت: از امشب وزش باد و کاهش دما را به صورت ملموس خواهیم داشت.

وزش باد و کاهش ملموس دما از امشبمحمد اصغری کارشناس هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت هوای کشور گفت: در حال حاضر هوای پایتخت سرد نیست و با سامانه کم فشار مواجه هستیم اما در استان‌های شمال غربی کشور از جمله آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، لرستان و زنجان بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

وی در ادامه گفت: حداقل دمای استان تهران به حدود 7 درجه رسید اما در اکثر مناطق کشور بارش‌ها به صورت باران ادامه خواهد داشت اما امروز در ارتفاعات و بخش‌های جنوبی کشور بارش برف و باران را پیش‌بینی خواهیم کرد.

اصغری در همین راستا افزود: با شدت بارندگی‌ها پیش‌بینی می‌شود تا پیش از ظهر امروز در استان‌ها کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری، بوشهر و ارتفاعات فارس و همدان این روند ادامه خواهد داشت .

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه از سمت شمال غرب کشور از امروز از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد، گفت: شدت بارش‌ها در ارتفاعات قزوین، زنجان، تهران و البرز قابل توجه خواهد بود اما از غروب بارش‌ها به سمت نیمه شرقی کشور می‌شود.

وی اظهار کرد: در استان فارس، هرمزگان، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان‌های رضوی- شمالی و جنوبی بارش‌ها نسبتا قابل توجه پیش بینی می‌شود.

اصغری با بیان اینکه یکشنبه غروب موج بارش‌ها از کشور خارج می‌شود، گفت: از امشب وزش باد و کاهش دما را به صورت ملموس خواهیم داشت.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار