«ماه بر فراز زیر آب» جدید‌ترین اثر سینمایی سیامک شایقی است که این روز‌‌ها مراحل ساخت موسیقی را پشت سر می‌گذارد.

سیامک شایقی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم «ماه بر فراز زیر آب» جهت ارائه نسخه نهایی به دبیرخانه سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: هم‌اکنون مراحل ساخت موسیقی را انجام می‌دهیم که آهنگسازی فیلم توسط سعید شهرام و به اتفاق محمدرضا اسحاقی نوازنده و خواننده کهنه کار مازندرانی و پسرانش انجام می‌شود و زمان دقیق آماده شدن نسخه نهایی مشخص نیست.

در خلاصه این فیلم  آمده است: آقا محرم جنگلبان کارکشته جنگل‌های «زیرآب» مازندران، توسط قاچاقچیان چوب به شدت مجروح شده و در بیمارستان بستری است. یحیی پسر جوان آقا محرم علی‌رغم آنکه تمایلی به ادامه راه پدر نداشته آقا محرم را با خود به کلبه جنگلی می‌برد تا هم مراقبت از او را بر عهده بگیرد و هم ناگزیر مراقبت از جنگل را، اما قاچاقچیان چوب اقدامات تخریب‌شان را ادامه می‌دهند و یحیی پایداری‌اش را... . 

در «ماه بر فراز زیرآب» که به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیامک شایقی ساخته شده است، بازیگرانی چون لادن مستوفی، آزیتا حاجیان، فرید فرهنگ، مهسا طهماسبی، رزگار خاطری، کیوان زند، آرمان سلطان‌زاده و علی عظیمی بازی می‌کنند. 



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار