سنندج؛

اسکان اضطراری 200 مسافر در راه مانده در مسجد النبی قروه

رئیس هلال احمر شهرستان قروه از اسکان اضطراری 200 مسافر در مسجد النبی شهر قروه و چهار مسافر در پایگاه جمعیت هلال احمر گنجی در 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،فاضل رحیم زاده گفت: از صبح روز جمعه تا صبح روز شنبه 16 نفر نیروی عملیاتی هلال احمر با دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه وانت کمک دار، در قالب دو تیم اسکان و یک تیم جاده هلال احمر به مسافران و درماندگان خدمات ارائه داده اند.

وی از واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس در سه کیلومتری محور قروه – سنندج در شب گذشته خبر داد وافزود: در این حادثه هشت مصدوم توسط نیروهای امداد و نجات سرپایی درمان شدند.

رحیم زاده بیان کرد: دو خودرو شخصی دچار مشکل شده بودند که توسط امدادگران هلال احمر مشکل آن ها مرتفع شد و بیش از 20 بسته غذایی در پایگاه جمعیت هلال احمر گنجی و امداد رسانی در میان مسافران گرفتار برف توزیع شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قروه نیز گفت: شش اکیپ فعال و 15 دستگاه ماشین آلات برف روب بخش خصوصی، 17 دستگاه ماشین آلات برف روب دولتی و 15 دستگاه تراکتور به منظور برف روبی جاده های اصلی و روستایی شهرستان قروه فعال هستند.

عبدالرضا ابراهیمی فر از 200 تُن شن، ماسه و نمک به منظور تسهیل تردد و بازگشایی محورهای ارتباطی شهرستان خبر داد و افزود: 100 تن شن و ماسه و نمک برای جاده های روستایی و فرعی نیاز است.

وی گفت: به علت کولاک شدید و دید ناکافی جاده ها از ساعت 12 شب تا شش صبح جاده ها توسط پلیس راه ها بسته شده بودند.
ابراهیمی فر در پایان افزود: هیچ راه روستایی در شهرستان قروه مسدود نشده است و تمامی جاده های اصلی شهرستان قروه باز هستند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.