معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت:محکومیت اعدام شیخ نمر باید در مجامع بین المللی پیگیری شود و کشورهای اسلامی در این مورد سکوت اختیار نکنند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حجت الاسلام سعید عسکری ضمن تسلیت و محکومیت اعدام شیخ نمر، گفت: این اقدام حکومت آل سعود بیانگر اهمیت قایل نبودن آنها برای جان مسلمانان و علمای اهل تسنن و تشیع در هر کجای جهان است.

وی افزود: امسال در کنفرانس وحدت اسلامی تعداد زیادی از علمای اهل سنت به دبیرکل سازمان ملل و یونسکو نامه نوشتند و آزادی شیخ نمر را خواستار شدند اما سران حکومت عربستان در اوج مظلومیت این عالم گرانقدر را به شهادت رساندند.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه اعدام شیخ نمر مایه تاسف و تاثر جهان اسلام شد، بیان کرد: متاسفانه در سال های اخیر رویکرد کشور عربستان به سمت کشور آمریکا، اسرائیل و دشمنان دین اسلام بوده است و حمله به کشور یمن، عراق، سوریه، دستگیری و اعدام شیخ نمر و کشتار هزاران حاجی در مناسک حج تمتع امسال گواه این قضیه است.

وی اعدام شیخ نمر از سوی حکومت آل سعود را مایه خوشحالی دشمنان اسلام و کشورهای آمریکا، اسرائیل و مستکبران دانست و گفت: باید جهان اسلام نسبت به این قضیه واکنش نشان دهد و اعتراض خود را اعلام کند.

حجت الاسلام عسکری درپایان گفت:همچنین مسلمانان با تجمع و راهپیمایی این عمل ننگین کشور عربستان را محکوم کرده و اعتراض خود را در مجامع بین المللی مطرح کنند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.