مشهد؛

نخستین همایش «آن طبیب مهربان» در تربت جام برگزار می شود

دبیر نخستین همایش «آن طبیب مهربان» نکوداشت دکتر کوثری از برگزاری این همایش در شانزدهم دیماه در تربت جام خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از مشهد، دبیر نخستین همایش«آن طبیب مهربان» نکوداشت شادروان دکتر محمد کوثری گفت: نخستین همایش کشوری «آن طبیب مهربان» با حضور مسئولان وزارت بهداشت و درمان و نظان پزشکی کشور، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی خراسان و جمعی از مسئولان استانی و محلی 16 دیماه در شهرستان تربت جام برگزار می گردد.

دکتر محمد ناصر مودودی افزود: شادروان دکتر کوثری قریب غریب نوازی بود که دستهایش عشق و چشمهایش تجسم مهربانی بود.

وی گفت: نخستین همایش دکتر کوثری باهمکاری مراکز آموزش عالی و مجمع خیرین سلامت و ستاد مردمی 16 دیماه در سالن تربیت این شهرستان برگزار می شود.

دبیر همایش «آن طبیب مهربان» با اشاره به گوشه ای از زندگی پر از محبت و مهربانی شادروان کوثری تصریح کرد: زنده یاد دکتر کوثری در سال 1299 هجری شمسی در یکی از محلات جنوبی تهران به دنیا آمد و بعد از اتمام دوره متوسطه در سال 1317 وارد دارالفنون شد.

مودودی گفت: دکتر کوثری در سال 1324 با اخذ مدرک پزشکی وارد حرفه پزشکی مقدس ترین شغل جامعه شد و کمر به خدمت محرومان بست .

وی افزود: دکتر کوثری در سال 1327 برای خدمت به مردم محروم به تربت جام سفر کرد و به مدت 40 سال مردم این منطقه از دستان پر از مهر و محبت و عطوفت وی بهره مند شدند.

دبیر همایش «آن طبیب مهربان» در پایان گفت: دکتر کوثری در سال 1367 دار فانی را وداع گفت و به دیار حق پیوست و پیکرش در بهشت نبی جوان گلزار شهدا آرام گرفت.

انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان 
اينجا را کليک کنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.