عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال یارگیری و فتنه نفوذ است، گفت: حرکت جلوتر از فرمایش مقام معظم رهبری در برجام ضدیت با ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد در یادواره شهیدان الله‌دادی، احمدی‌روشن و میرحسینی که به‌مناسبت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به دارالعباده یزد برگزار شد، با اشاره به اینکه شهید احمدی روشن در یک حرکت استکباری و با برنامه‌ریزی قبلی توسط استکبار جهانی به شهادت رسید، اظهار داشت: برگزاری یادواره این شهدا نگاه کردن به تابلو شفاف و روشنی است که راهبردهای حرکتی‌مان را مشخص می‌کنیم..

امام جمعه مشهد گفت: محصول علمی و فن‌آوری شهید احمدی‌روشن، بومی‌سازی این فن‌آوری در کشور بود و اینکه پشت سر شهادت وی 300 جوان نخبه بومی در این فن‌آوری ثبت‌نام و شروع به‌کار کردند..

وی افزود: شهادت احمدی روشن از دو واقعیت برای ما پرده برداشت یکی اینکه دشمن عمقِ خودکفایی و عمق عوامل و ابزار خودکفایی دانشی، فن‌آوری و علمی ما در این کشور را نشانه گرفته است.

علم الهدی تصریح کرد: جوانان باید بدانند که دشمن، دشمن جان، گوشت و پوست آنها نیست، بلکه دشمن مغز، علم و توسعه فن‌آوری است، چراکه این مغزها و علوم وقتی توسعه پیدا کند و خودکفایی کشور را به سطح عالی برساند

امام جمعه مشهد افزود: این جریان‌ها که امروز به اسم هنر به دانشگاه‌های ما نفوذ کردند و می‌خواهند دانشگاه را به محل ابتذال بکشانند و جریان‌های سیاسی که می‌خواهند دانشگاه را کانون اردوکشی سیاسی کنند، دستمایه‌های دشمن هستند که الان در حال فعالیت هستند..

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان رهبری بیان کرد: ما باید ببینیم عمق دشمنی و تیر عداوت و دشمنی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها کجا را نشانه گرفته و ما هم حواسمان به همانجا باشد..

وی بیان کرد: هر حرکتی که ما به سمت آمریکا انجام دهیم، آنها عداوت و دشمنی خود را چندین برابر می‌کند، دشمن از این عرصه هم رد شده و می‌خواهد در این کشور دست به تملک بزند و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری فتنه 94 را فتنه نفوذ معرفی کردند..

امام جمعه مشهد افزود: آنها در فتنه 94 دنبال عاملی برای نفوذ می‌گردند و الان هم جریان‌ها و اشخاص را نشان کردند. اینجاست که بصیرت ملت ایران باید جوابگوی این واقعیت باشد و در این دارالمومنین یزد که سابقه مومن پروری در این سامان به قرن‌ها می‌رسد..

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان رهبری افزود: فتنه 88 توسط بصیرت مردم حل شد و فتنه 94 هم باید به وسیله همین بصیرت برطرف شود، باید توجه داشت که در طول تاریخ اسلام هرکسی با ولایت و امامت زاویه پیدا کرد، دشمن این زاویه را پر کرد..

امام جمعه مشهد گفت: اینجاست که بصیرت ملت ایران باید جوابگوی این واقعیت باشد و در این دارالمومنین یزد که سابقه مومن پروری در این سامان به قرن‌ها می‌رسد، انشاالله پایگاه بندگان خدا و پایگاه بصیرت برای همه کشور می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.