چاههای صنعتی خرم بید به کنتور هوشمند مجهز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در جلسه ای با حضور اعضای شورای حفاظت منابع آب خرم بید و صاحبان صنایع این شهرستان، اجرای دستورالعمل هشتم طرح احیا و تعادل بخشی با هدف اطلاع رسانی، آموزش، فرهنگ سازی و نصب کنتورهای هوشمند آب و برق بر روی چاههای صنعتی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

رییس اداره منابع آب خرم بيد با تاکید بر مديريت بحران آب و خشكسالي در این شهرستان به راهکارهای مناسب برای رفع مشكلات كم آبي اشاره کرد و افزود: نصب کنتورهای هوشمند آب و برق توسط بهره برداران به منظور حفظ منابع آبی موجود ضروری است و از کاهش منابع آب در این منطقه جلوگیری می کند.

محمدرضا احمدي با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود تخصيص كافي برای راه اندازي صنايع بيشتر وجود ندارد از صاحبان صنایع خواست كه در راستاي اجراي دستور العمل هشتم طرح تعادل بخشي و مديريت خشكسالي، چاههاي خود را به كنتور هوشمند آب و برق مجهز کنند.

وی خواستار همكاري بيش از پيش این قشر در نصب كنتور هاي هوشمند آب و برق بر روي چاهها شد و خاطرنشان کرد: اگر بخواهيم بخش صنعت شهرستان فعال و پويا باشد بايد آب مصرفي در اين بخش را با تجهيز چاهها به كنتور مديريت کنیم.

احمدي افزود: قوانين و بخشنامه هاي اجرايي نصب كنتور ها در سال 1362 به تصويب رسيده و با توجه به اينكه شهرستان خرم بيد 29 درصد از چاههاي خود را به بخش صنعت اختصاص داده است لذا اهميت و ارزش آب از سوی صنعتگران شهرستان بايد بيشتر مورد توجه قرار گيرد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.