عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره نشست امروز اعضا کمیته داوران و شایعه بودن ثبت‌نام در انتخابات مجلس گفت.

کامرانی‌فر: نامزد نمایندگی مجلس نشده‌ام
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ‌کمیته داوران در نظر دارد سن داوران را کاهش دهد و داوران جوان‌تر را وارد لیگ برتر کند وی در حال حاضر با‌توجه به شرایط داوری کشور فقط تعداد داوران قضاوت‌کننده در لیگ برتر را کاهش داده‌ایم تا به یک داور قضاوت بیشتری برسد و آماده‌تر باشد و درصد اشتباهات داوران را کم کنیم.

کامرانی درباره مکانیزم کاهش داوران هم افزود: بر اساس نمره نظارت و ارزیابی که داوران از ناظران داوری گرفته‌اند این کاهش را انجام داده‌ایم و کمیته داوران عملکرد تمام داوران را از دپارتمان گرفته و بررسی کرده است.

وی در ادامه گفت: عملکرد داوران امسال به‌جز چند اشتباه در بازی‌های خاص و بضرر یک تیم خاص نیست به سال‌های گذشته خیلی بهتر بود و این نشان از رشد داوری می‌دهد. عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره خداحافظی رسول فروغی هم اظهار کرد: خیلی بهتر است که یک داور در بازی‌های رسمی خداحافظی نکند و کمیته داوران در آینده می‌خواهد با برنامه‌ریزی مناسب کنار‌گیری داوران از قضاوت در یک دیدار غیر‌رسمی و با شکل قشنگ‌تر و در خور داوران برگزار کند.

** نامزد نمایندگی مجلس نشده‌ام

حسن کامرانی‌فر در پایان درباره شایعه شرکت در انتخابات مجلس و فدراسیون فوتبال گفت: در انتخابات مجلس ثبت‌نام نکرده‌ام و شایعه است. 

برای فدراسیون فوتبال آدم‌های بزرگی هستند و من بروز از سیاست در کنار داوران در هر سمتی و مقامی خواهم بود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار