مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان قزوین گفت: جشنواره اقدامات و ابتکارات پایگاه‌های مقاومت بسیج این استان با دریافت 42 طرح و برگزیده شدن هفت مورد آن، برگزار شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛محمد سروری اظهار کرد: این جشنواره با هدف ارتقای توان فکری، توسعه فعالیت‌های فرهنگی بسیجیان در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج طراحی و راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: شناسایی افراد خلاق و مبتکر در سطح استان قزوین و معرفی توانمندی‌های آن‌ها در عرصه‌های استانی و کشوری نیز یکی از اهداف این جشنواره محسوب می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان قزوین عنوان کرد: جشنواره اقدامات و ابتکارات پایگاه‌های مقاومت بسیج استان قزوین که هر سال به صورت فراخوان اعلام شده و توان نیروهای بسیجی را برای ارائه ابتکارات گوناگون در مناطق مختلف به کار می‌گیرد در سال جاری نیز مورد توجه مسئولان قرار داشته است.

سروری ادامه داد: در سال جاری، 60 طرح خلاقانه با هدف شرکت در این جشنواره به دبیرخانه مربوطه ارائه شده بود که با بررسی و دریافت نظرات هیئت داوران، 42 طرح از آن‌ها برای بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته شد.

این مسئول به برگزیده شدن هفت طرح از مجموع 42 طرح به نمایش گذاشته اشاره و خاطرنشان کرد: 6 طرح، رتبه‌های نخست تا ششم را کسب کردند و رتبه سوم نیز با نظر هیئت داوران و بازدیدکنندگان به صورت مشترک به دو نفر اختصاص یافت.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان قزوین مطرح کرد: از نخبگان ارائه‌کننده هفت طرح برگزیده شده در جشنواره اقدامات و ابتکارات پایگاه‌های مقاومت بسیج این استان با حضور مسئولان تجلیل می‌شود تا توسعه فعالیت‌های علمی و فرهنگی آن‌ها، سایر بسیجیان نیز برای ارائه طرح‌های خود تشویق شوند.

سروری اضافه کرد: برگزیدگان جشنواره اقدامات و ابتکارات پایگاه‌های مقاومت بسیج استان قزوین با حضور در جشنواره کشوری علاوه بر اینکه توان نخبگان بسیجی این استان را به نمایش می‌گذارند، در صورت کسب مقام، مورد تقدیر مسئولان کشور نیز قرار می‌گیرند.

وی تأکید کرد: برای برگزاری این جشنواره 15 عرصه در زمینه‌های فرهنگی و هنری، برنامه‌ریزی و اعلام شد که ویژگی‌های امر به معروف و نهی از منکر، چگونگی تبیین فرامین و منویات مقام معظم رهبری به خصوص با محوریت شعار سال، بخشی از این امور را تشکیل می‌دهد.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان قزوین تصریح کرد: برنامه پایگاه‌های مقاومت بسیج در راستای چشم‌انداز بیست ساله، سند تحول برنامه پنجم و افق 1404، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، فعالیت‌های قرآنی و تربیت حافظان در این عرصه، امور مورد توجه در بسیج سازندگی، خدمات‌رسانی به محورمان و نیازمندان و رفع مشکلات محلی در سطح این استان نیز بخش دیگری از این امور را شامل می‌شود.

انتهاي پيام/ز
برچسب ها: جشنواره ، بسیج ، طرح ، برگزار ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.