مقایسه آماری درخواست ها و شکایت های رسیده به دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان زنجان بیانگر کاهش 31 درصدی شکایات در 6 ماهه نخست سالجاری به نسبت مدت مشابه سال 93 است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زنجان؛ مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: جلوگیری از نقض حقوق مردم و رسیدگی به شکایت ها و اعتراض های مردم در قانون اساسی جایگاه ویژه ای دارد.

محمد محمدی افزود: رویکرد قانون مداری و توجه به کرامت مددجویان ، رفع مشکلات آنها در چارچوب قانونی با توجه به دستورالعمل های اداری از سیاست های اصلی بهزیستی استان زنجان است.

وی با اشاره به درخواست ها و شکایت های رسیده به بهزیستی استان زنجان خاطر نشان کرد: این شکایات از طریق سامانه پیام کوتاه، نامه کتبی، مراجعه حضوری، تماس تلفنی، سامانه ملی سازمان بازرسی استان، ایمیل و ارسال شکایات از طریق سایت بهزیستی استان زنجان وصول شده است.

وی تصریح کرد: در 6 ماهه نخست سال 94 نزدیک به 42 شکایت به بهزیستی رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 درصد کاهش را نشان می دهد.

وی بیشترین شکایات را به نسبت فراوانی مددجویان و مراجعه کنندگان مربوط به شهرستان زنجان دانست و گفت: کمترین درصد شکایات مربوط به شهرستانهای خرمدره، ماهنشان، طارم و سلطانیه است.


انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

برچسب ها: کاهش ، شکایات ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.