معاون فروش و خدمات مشترکين شرکت توزيع نيروي برق اهواز؛ در 9 ماهه ي امسال 15 هزار و 300 اشتراک برق به شهروندان متقاضي واگذار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ عبدالحميد عباس شياري با بیان اینکه اين اشتراک هاي جديد در شهرستان هاي اهواز، حميديه، باوي و کارون مي باشد افزود: هم اکنون داراي بيش از 523 هزار مشترک برق است که حدود 84  درصد اين مشترکين در بخش خانگي، 12 درصد بخش تجاري و 3 درصد آن را بخش عمومي تشکيل شده است.

وي تصریح کرد: با اجراي طرح هاي ساماندهي شبکه برق که با استقبال گسترده مردم مواجه شده است، در 3 سال اخير بيش از 75 هزار اشتراک برق به مردم واگذار گردید.

عباس شیاری بيش ترين ميزان مصرف انرژي در کلانشهر اهواز را مربوط به بخش هاي خانگي و صنعتي عنوان کرد و گفت: بخش خانگي اهواز به دليل استفاده مشترکين از لوازم سرمايشي در تابستان، با توجه به شرايط جوي حاکم بر استان بيش ترين ميزان مصرف را به خود اختصاص داده است.

معاون فروش و خدمات مشترکين شرکت توزيع نيروي برق اهواز افزود: با وجود اينکه بخش صنعت از نظر تعداد مشترک حدود  2 دهم  درصد از کل مشترکين برق اهواز را شامل مي شود، اما به دليل وجود صنايع سنگين حدود 29 درصد از برق مصرفي اين شهرستان را استفاده مي نمايد.

شرکت توزيع نيروي برق اهواز  مسئوليت توزيع نيروي برق  به مساحت حدود  بيش از 11 هزار کيلومتر مربع  و جمعيتي معادل  بيش از 1 ميليون و 330  هزار  نفر که در شهرستان هاي اهواز، باوي، حميديه و کارون است را بر عهده دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.