استاندارخوزستان گفت: نخستین ایستگاه هواشناسی جاده ای در استان تا پایان سال جاری نصب و راه اندازی می گردد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عبدالحسن مقتدایی گفت: باتوجه به گزارش هایی ارائه شده توسط هواشناسی خوزستان، نصب ایستگاه های هواشناسی جزو تعهدات ملی است اما موافقت لازم به منظور نصب نخستین ایستگاه هواشناسی جاده ای در خوزستان صورت گرفت.

وی افزود: ضمن بررسی مصوبات گذشته، دعوت از وزیر مسکن و شهر سازی به خوزستان در بهمن آینده برای تعیین تکلیف فرودگاه اهواز، بحث ورودی شهر هفتکل که اکنون عملیاتی شده و بررسی جمع آوری پل ورودی شهر شوش تا یک ماه آینده، مورد بحث قرار گرفت.

استاندار خوزستان همچنین به بحث تشکیل انجمن طرفداران ایمنی راه ها که یک انجمن مردم نهاد است اشاره کرد و اظهار داشت: تشکیل این انجمن یک کار تلفیقی از دستگاه های دولتی و مردم است و قرار شد رسمیت آن در روز مانور ایمنی راه ها که مربوط به ایام نوروز است عملیاتی شود.

مقتدایی اذعان کرد: بحث هزینه روشنایی 250 کیلومتری جاده های خوزستان به سرانجام رسیده و بحث استقرار پاسگاه های جدید پلیس راه در برخی از نقاط خوزستان که مشکل زمین داشتند در دستور کار قرار گیرد که امید است اسقرار این پاسگاه ها به سرعت عملیاتی گردد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.