رئیس هیأت مدیره پرسپولیس گفت: برای اینکه تیم پرسپولیس به این نقطه برسد، تلاش زیادی شد و فشارهای فراوانی را تحمل کردیم، این تیم می‌تواند هم آینده پرسپولیس و هم آینده تیم ملی را بسازد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان جعفر کاشانی  افزود: تیم فوتبال پرسپولیس راه خود را پیدا کرده است و برای رسیدن به این مرحله تلاش بسیاری صورت گرفته است و به طور قطع حفظ این شرایط از این پس با دشواری‌های بیشتر همراه خواهد بود ولی مصمم به حرکت در ادامه این مسیر هستیم. مسیری که باعث شده است تیم پرسپولیس در مسیر بازیابی هویت خود حرکت کند.

وی درباره ارزیابی خود از شرایط تیم ادامه داد: بازی پایانی پرسپولیس قبل از تعطیلات بسیار خوب بود. من که همیشه با نگرانی بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کردم و در گذشته بسیاری اوقات عصبی از پای تلویزیون بلند می‌شدم، حالا با این بازی‌های پرسپولیس به هیجان می‌آیم. در آخرین بازی، یکی از کم‌نقص‌ترین دیدارها را شاهد بودیم. هیچ اشتباهی در خط دفاع و هافبک مشاهده نشد و خط حمله با طراوتی داشتیم. همه زمین پر بود، توپ هر جایی بود، سه، چهار پرسپولیسی را آنجا می‌دیدید. برای اینکه این تیم به این نقطه برسد تلاش زیادی صورت گرفت. به قولی گاهی باید تلاش کنید بعضی مسائل روی ندهد تا مانع پیشرفت نشود.

پیشکسوت پرسپولیس در توضیح این مطلب خاطرنشان کرد: زحمات مدبرانه کادر فنی و متعاصبانه بازیکنان بخش مهمی از کار است ولی در خود باشگاه و در سطح مدیریتی کار زیادی انجام شد. تحمل فشارها و حمایت از مجموعه به شکل‌های مختلف، بخشی از این تلاش‌ها بود. در ابتدای فصل وقتی می‌گفتم باید این تیم را حفظ و حمایت کرد و باید به این جوان‌ها و مربی با شخصیت و کاربلد آن فرصت داد، شاید برای بسیاری قابل پذیرش نبود ولی این سیاست باشگاه بود. در این مسیر، همه بویژه آقای طاهری و دیگران مثل آقای قنبرپور تلاش زیادی به خرج دادند و خوشبختانه ثمره شیرین آن، شرایط کنونی تیم است و روند روبه رشدی را شاهد بودیم. برای رسیدن به این نقطه همه با هم جنگیدیم و بسیاری هم کمک کردند.

کاشانی تصریح کرد: البته اعتقاد دارم این تیم هنوز تا رسیدن به نقطه اوج خودش کار دارد و پتانسیل این بچه‌ها برای نشان دادن پرسپولیس واقعی، بیش از این‌ها است. البته باید دو، سه بازیکن بزرگ دیگر هم به تیم اضافه کنیم. بازیکنان بزرگ در روزهای سخت و بحرانی، می‌توانند به سایر بازیکنان هم کمک کنند. هر قدر جلوتر برویم شرایط سخت‌تر می‌شود و وقتی قرار باشد در آسیا بازی کنیم باید خودمان را بیشتر مجهز کنیم ولی نکته امیدوار کننده این است که این تیم زیر ساخت یک تیم بزرگ را همین حالا در خود دارد و حالا باید انرژی زیادی بگذاریم تا این تیم برای سال‌های آینده پرسپولیس حفظ شود و در این صورت پرسپولیس بعد از مدت‌ها تیم رویایی خود را خواهد داشت. این نفرات اگر در کنار هم حفظ شوند، پرسپولیس در سال‌های آینده می‌تواند تیم ملی جدید را معرفی کند که برای ایران افتخارآفرین باشد.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: من امیدوارم حالا هواداران خاص هم برای موفقیت هر چه بیشتر پرسپولیس به کمک باشگاه بیایند. پرسپولیس با کمک هواداران عام و خاص خودش می‌تواند تعالی پیدا کند و در مرحله بعد باید روی زیر ساخت‌ها کار کنیم و این کار هم انجام می‌شود تا پرسپولیس نیازهای خودش را از تیم‌های دیگر تأمین نکند. من امیدوارم به مدیریت زمان بدهند. آقای طاهری زحمت زیادی کشیده است و به امید خدا با ادامه این روند، موفقیت تیم ادامه پیدا می‌کند.

کاشانی در ارتباط با جدایی آندره پانادیچ گفت: آقای برانکو در حال حاضر در سفر هستند و چنانچه نیاز باشد در این ارتباط اقدامی صورت بگیرد و نیازی احساس شود، حتما اقدام خواهد شد.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت مطالبات هادی نوروزی خاطرنشان کرد: این موضوع توسط مدیریت باشگاه و بخش حقوقی دنبال می‌شود و من اعتقاد دارم اساسا باشگاه پرسپولیس باید به جایی برسد که سازمانی برای حمایت پیشکسوتان داشته باشیم. الان خیلی‌ها هستند که هیچکس سراغی از آنها یا بازماندگانشان نمی‌گیرد و باید به سمتی حرکت کنیم که روزی پرسپولیس بتواند حمایت خوبی از کسانی که برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند داشته باشد. باید حداقل سالی یک روز داشته باشیم که در آنها تقدیر و یادی از قدیمی‌ها انجام شود. باید بتوان به هواداران سرویس داد ولی همه اینها به کار و تلاش نیاز دارد و من امیدوارم به مدیریت زمان بدهند که بتوانند کار را انجام دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاشانی ، طاهری ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار