مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سپاهان یکی از قطب‌های فوتبال کشورمان است و ما این تیم را دست‌ کم نمی‌گیریم.

سپاهان را دست کم نمی‌گیریم/ با حضور سوشا دیگر دغدغه‌ای نداریم

مصطفی قنبرپور‌ در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: بازی آسانی مقابل سپاهان پیش رو نداریم اما می‌خواهیم از میزبانی در این بازی استفاده کرده‌ و بازی را ببریم.

 قنبرپور‌ درباره حضور سوشا مکانی در تمرینات پرسپولیس تصریح کرد: مساعدت قوه قضائیه و درایت مدیر باشگاه باعث شد که دروازه‌بان خوب کشورمان دوباره به تمرینات تیم بازگردد تا در بازی‌های دور برگشت بتوانیم از وجود این بازیکنان استفاده کنیم به هر حال با حضور سوشا مکانی دغدغه‌ای درون دروازه نداریم.

 وی درباره اینکه گفته می‌شود قدیمی‌پور از فهرست پرسپولیس کنار گذاشته می‌شود، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد در حال حاضر دروازه‌بان ما تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها هستند، گلرها بدون مشکل در کنار هم تمرین می‌کنند و یکی از آنها با صلاحدید برانکو درون دروازه تیم قرار می‌گیرد.

مربی پرسپولیس درباره شایعه اضافه وزن لوبانف عنوان کرد: این دروازه‌ بان اضافه وزن ندارد، بحث آمادگی جسمانی وی مطرح است که زیر نظر مربی بدنساز‌ کار می‌کند.

وی درباره وضعیت محمد انصاری تصریح کرد: این بازیکن زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند اما بعید است که بتواند به بازی مقابل سپاهان برسد.

مربی پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و آماده بازی در ادامه لیگ هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار