فیلمبرداری هفتمین فیلم یکی از نویسندگان «چهارشنبه 19 اردیبهشت» بزودی آغاز خواهد شد.

علی زرنگار نویسنده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین اخبار از «یا» گفت: پیش‌تولید این فیلم که نام موقت آن «یا» است، تمام شده  و گروه فیلمسازی امروز عازم شمال ایران هستند و در همان مسیر و قبل از رسیدن به لوکیشن‌های اصلی یکی از سکانس‌های فیلم را فیلمبرداری خواهند کرد و مابقی تصویربراری در منطقه‌های نور، رویان و محمودآباد انجام خواهد شد.

وی افزود: «یا» داستان سه دختر جوان را روایت می‌کند که برای دیدن یک دوست راهی شمال ایران می‌شوند و در این سفر اتفاقاتی برای آن‌ها رخ می‌دهد .... در این فیلم بازیگرانی چون آناهیتا درگاهی، نسرین نصرتی، جیلدا ویشکی، پیمان نعیمی، محمدمهدی براتی و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی ادامه داد: «یا» فیلمی 30 دقیقه‌ای به کارگردانی و نویسندگی علی زرنگار و تهیه‌کنندگی آناهیتا درگاهی است که قرار است، اواخر امسال در بخش هنر و تجربه اکران شود.

عوامل سازنده فیلم «یا» عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: علی زرنگار، تهیه‌کننده: آناهیتا درگاهی، مدیرتولید: سعید زارع سهیلی، فیلمبردار: مسلم تهرانی، دستیار اول فیلمبردار: مهدی ریحانی، صدابردار: وحید رضویان، گریم: امیر ترابی، مجری طرح: محمدمهدی براتی، مجری گریم: پریا نعمتی، عکاس: علیرضا لاجورد، منشی صحنه: سمانه واعظی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: سیاوش رمضانلو، دستیار دوم کارگردان: احسان بیات‌فر، طراح صحنه و لباس: دلیله صوفیانی، دستیار صحنه و لباس: محمدرضا نادری‌فر، مدیر تدارکات: میلاد سیمرغ، مدیر روابط عمومی: مهرزاد جعفری و با تشکر و با از مؤسسه فرهنگی هنری خانه فرهنگ آوا.

گفتنی است؛ علی زرنگار فیلمنامه «چهارشنبه 19 اردیبهشت» را نیز با همکاری وحید جلیلوند و حسین مهکام نوشته است و این فیلم هفتمین تجربه از فیلم‌های کوتاه او خواهد بود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۶ دی ۱۳۹۴
سلام .
اسم بازیگر گیلدا ویشکی میباشد اشتباه نوشته شده .