تهران ششمین روز از هوای پاک را تجربه می‌کند

این کارشناس هواشناسی گفت: از امروز به تدریج بر میزان دمای هوا در سطح کشور افزوده خواهد شد.

تهران ششمین روز از هوای پاک را تجربه می‌کندمرتضی ضرابی کارشناس هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت هوای کشور گفت: شب گذشته 25 مرکز استان دمای زیر صفر درجه را گذرانده و سردترین استان‌ها به ترتیب آذربایجان شرقی و غربی بوده و تهران نیز دمای منفی 2 درجه را نیز تجربه کرده است.

وی در ادامه گفت: از امروز به تدریج بر میزان دمای هوا در سطح کشور افزوده خواهد شد.

ضرابی در این راستا گفت: از شرایط جوی امروز عبور موجی را از نوار شمالی کشور خواهیم داشت و در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی،کردستان و اردبیل شرایط برای ابری شدن هوا و همچنین بارش‌ها به صورت باران و برف فراهم خواه شد کماکان در ساعات گذشته نیز در زرینه کردستان و سردشت آذربایجان غربی بارش برف گزارش شده است.

وی همچنین درخصوص هوای امروز تهران گفت: تهران امروز ششمین روز از هوای پاک را تجربه می‌کند و میانگین شاخص کیفیت آن 66 بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به میزان افزایش دما در سطح کشور به کشاورزان و کندوداران هشدار داده که با شدت سرمای امشب و فردا می‌تواند به کندوها آسیب برساند؛ خلیج‌فارس نیز در نواحی شرقی و مرکزی نیز مواج است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۵ دی ۱۳۹۴
بودجه انرژی پاک اتمی،ناوگان حمل ونقل عمومی وغیره همگی دربخش معدن طلای ایران خوابیده بهتراست انبارخزانه ایران پرازطلای داخلی شودوبدهی هاوطلب هابه صورت دادن شمش وسکه طلاپرداخت شودهروقت نفت خیلی گران شدازپول نفت استفاده میکنیم درشرایط فعلی تصمیم گیری برای بخش نفت که طلای سیاه است دشواراست
آخرین اخبار