در اختتامیه یازدهمین جشنواره و نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به عنوان پژوهشگر برتر استان اصفهان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اعلام این مطلب اظهار داشت: ذات‌ الله عاصمی از گروه تغذیه دانشگاهو عضو مرکز تحقیقات بیوشیمی و تغذیه در بیماری های متابولیک به عنوان پژوهشگر برتر یازدهمین دوره انتخاب پژوهشگران برتر استان اصفهان انتخاب شد.

غلامعلی حمیدی، چاپ 63 مقاله در مجلات علمي معتبر داخلي يا بين المللي، 21 مقاله پذيرفته شده در همايش هاي علمي، 18طرح پژوهشي پايان يافته دارای حسن انجام کار از کارفرما، دو مورد نوآوری و اختراع مورد تایید مراجع علمی معتبر و داروی 40 مقاله در مجلات معتبر علمی را از جمله فعالیت های چهار ساله گذشته این پژوهشگر دانشگاه عنوان کرد.

وی، همچنین به مصاحبه عاصمی با مجله رویترز در زمینه مقالات علمی به خصوص "اثر سویا در دیابت بارداری" اشاره کرد و افزود: این اقدامات و فعالیت های از جمله ملاک انتخاب این عضو هیات علمی دانشگاه بوده است.

شایان ذکر است اختتامیه یازدهمین جشنواره و نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان با تقدیر و تجلیل از پژوهشگران برتر استان در دانشگاه اصفهان توسط معاون رئیس جمهور، استاندار اصفهان و چند تن از روسای دانشگاه‌ های این استان برگزار شد. 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.