تولید نسل جدید تابلو برق هوشمند در یکی از واحدهای تولیدی دانش بنیان اراک آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اراک، مدیر عامل این واحد تولیدی گفت: در این واحد سالانه 10 هزار تابلو برق تولید می شود که امسال با بومی سازی تابلو برق هوشمند 100 نمونه از آن ساخته و از خروج دو میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری شد.

نظام آبادی با بیان اینکه با این میزان تولید بخشی از نیاز کشور برطرف شده است افزود : تابلو برق هوشمند از کشورهای اروپایی و چین وارد می شود و در صورت حمایت، ساخت تابلو برق های هوشمند برای تامین نیاز کشور، افزایش می یابد.

او گفت : صنایع نفت و گاز ، نیروگاهها و معادن مکانیزه نیازمند تابلو برق هوشمند هستند تا انرژی برق را به میزان نیاز در بخش های مختلف تقسیم کنند.

بیش از دو هزار و 900 واحد تولیدی و صنعتی در استان مرکزی فعال واین استان قطب چهارم صنعت کشور است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اراک ، تولیدی ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تابلو برق هوشمند (تابلو BMS)
۱۰:۴۸ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
در خانه‌ های غیر هوشمند، تمامی مدارهای قدرت ساختمان (کلید های مینیاتوری) از جمله کلید های کولر، پریز و روشنایی در یک جعبه فیوز متمرکز شده‌اند. این جعبه‌ های فیوز، به عنوان منبع اصلی تامین برق واحدهای ساختمان مورد استفاده قرار می‌ گیرند. اما در خانه‌ های هوشمند، مدارهای قدرت با مداری دیگر تحت عنوان «مدار فرمان»، در تابلو برق BMS قرار دارند که بر تمامی تجهیزات ساختمان نظارت داشته و عملکرد آن‌ ها را کنترل می‌ کنند.
خانه هوشمند آلفا به منظور آشنایی بیشتر شما با تابلو برق های هوشمند، محتوایی را در این خصوص در وبسایت رسمی خود منتشر کرده است. امید است با نظرات و پیشنهادات خود ما را در بهبود انتشار مطالب یاری فرمایید.
با تشکر
https://hooshmandbms.ir/bms-electrical-panel/