مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از همکاری بیش از 14 هزار نفر از اولیاء دانش‌آموزان عضو انجمن اولیاء و مربیان جهت جذب و شناسایی بی‌سوادان این استان با نهضت سوادآموزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛هادی زارع‌پور در همایش تحکیم خانواده و سوادآموزی با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش استان در راستای سوادآموزی افزود : سوادآموزی در جامعه به یک دغدغه عمومی تبدیل شده است که بزرگان ما هم بر این امر تأکید فراوان داشته‌اند.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون در طرح آموزش اولیاء بی‌سواد دانش‌آموزان بیش از 3 هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند که این به تلاش و همت همه همکاران برمی‌گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزایش سطح باسوادی در استان را از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای به بالابودن و سطح آگاهی افراد آن جامعه بستگی دارد.

وی بیان کرد: در همه حال سعی بر این داشته‌ایم که ظرفیت‌های انجمن اولیاء و مربیان را به خوبی در استان معرفی کنیم چرا که شناخت این ظرفیت‌ها در زمینه باسواد شدن افراد در جامعه بسیار اهمیت دارد.

این مسئول به نقش مهم انجمن اولیاء و مربیان در باسوادی اولیاء دانش‌آموزان اشاره کرد و از همکاری بیش از 14 هزار نفر از اولیاء دانش‌آموزان عضو انجمن اولیاء و مربیان جهت جذب و شناسایی بی‌سوادان با نهضت سوادآموزی خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طرح‌های زیادی در معاونت سوادی از قبیل طرح هر مدرسه یک کلاس آموزشی، طرح خواندن با خانواده و طرح آموزش اولیاء بی‌سواد اجرا می‌شود.

انتهای پیام /ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.