خبر اعدام مظلومانه و فاجعه بار آیت الله شیخ نمر دل مسلمین عالم را از استمرار جنایات رژیم منحوس و خبیث آل سعود به درد آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،اداره ی کل آموزش و پرورش خوزستان سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ولیعصر (عج)خوزستان در محکومیت اقدام ظالمانه و شنیع دولت آل سعود عربستان در اعدام آیت الله شیخ نمر روحانی مبارز وعالم مجاهد بیانیه ی مشترکی صادر کردند .

در این بیانیه آمده است :

بسم ربّ الشّهدا و الصّدّیقین
خبر اعدام فاجعه بار آیت الله شیخ نمر دل مسلمین عالم را از استمرار جنایات رژیم سفاک آل سعود به درد آورد.ظلم آشکاری که توسط یک رژیم استبدادی که مورد حمایت مدعیان حقوق بشر و آزادی و دموکراسی انجام گرفت.این اقدام جنایتکارانه در زمانی واقع می شود که رژیم مسلمان کش سعودی که دستش به خون هزاران بی گناه در یمن و سایر بلاد اسلامی از کودک و پیر و جوان، مرد و زن بی دفاع آغشته است به طور تمام و کمال مورد حمایت استکبار جهانی، آمریکای جهانخوار، غرب ریاکار و رژیم کودک کش صهیونیستی قرار دارد و برخی سیاستمداران منافق صفت در جهان اسلام دل به این خاندان و رژیم مفسد و سفاک بسته اند.
هرچند از دوستان و علاقه مندان به استکبار جهانی، جز این انتظار نمی رود، اما افکار عمومی جهان از مجامع مدعی حقوق بشر این انتظار را دارند که در برابر این ظلمهای آشکار اقدام انسانی و عاجل بنمایند.

جامعه فرهنگیان ودانش آموزان خوزستانی ضمن تسلیت شهادت این عالم ربّانی و شهیدان مظلوم عربستان به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و همه مسلمانان و آزادمردان عالم، این حادثه ننگین را به شدت محکوم نموده و از دولتمردان جمهوری اسلامی ایران می خواهد با اتخاذ دیپلماسی عزتمندانه و فعال و با پیگیری های سیاسی و حقوقی جهت جبران این خون های به ناحق ریخته، اقدامات شایسته را صورت دهد تا دیگر شاهد تکرار این فجایع در جهان اسلام نباشیم.

یادمان نرود که پیامبر رحمت (ص) فرمودند: من سمع منادیا ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم.
هر کس صدای یاری خواهی انسانی را بشنود و به فریاد او نرسد مسلمان نیست.

اداره کل آموزش وپرورش و سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ولیعصر (عج)خوزستان

انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.