مديرعامل شركت شهرك های صنعتی خراسان شمالی گفت: شهرك ها و نواحی صنعتی استان شمالی قابليت جذب سرمايه گذاران صنعتی را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، محمدعلی یوسفی در دیدار با فرماندار بجنورد اظهار کرد :خراسان شمالی دارای پتانسیل های فراوانی برای سرمایه گذاری در خصوص راه اندازی صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی و صنایع پایین دستی فولاد و پتروشیمی است.

وی گفت: این استان دارای بیش از هزار هکتار زمین در 14 شهرك ها و نواحی صنعتی قابل واگذاری با امكانات زیربنایی موردنیاز سرمایه گذاری صنعتی است.

مدیرعامل شركت شهرك های صنعتی خراسان شمالی به امكانات زیرساختی استان اشاره كرد و افزود: شهرك های صنعتی خراسان شمالی با قرارداشتن در مجاورت فرودگاه ، جاده های اصلی منتهی به كلانشهرها، مجاورت با صنایع بزرگ استان، نزدیكی به مرز زمینی باجگیران از موقعیت خوبی جهت سرمایه گذاری برخوردارند.

یوسفی خاطرنشان کرد: این شركت آمادگی دارد تا هرگونه همكاری با متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان را داشته باشد.

فرماندار بجنورد نیز در این دیدار گفت: توسعه صنعتی موجب ایجاد اشتغال پایدار شده و اشتغال پایدار بسیاری از معضلات اجتماعی را حل و فصل می کند.

موسی حاجی زاده گفت: فرمانداری بدر خصوص جذب سرمایه گذار صنعتی به استان حمایت می کند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.