اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی در بیانیه ای گفت: اعدام شیخ نمر چهره خبیث و باطن پلید رژیم آل سعودرا آشکار ساخت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،در این بیانیه آمده است: اعدام شیخ "نمر باقر النمر" ‌روحانی شیعی برجسته عربستانی که بلندمنشی و وسواس در مراعات و حفظ اصول ، مبادی و ارزش‌های دینی در خط مشی فکری و جهادی‌اش آشکاربود، جهان اسلام را در بهت و اندوه فرو برد.

اعدام این عالم برجسته و مجاهد نستوه اشتباهی استراتژیک از سوی رژیم مرتجع، سفاک و مسلمان کش آل سعود بود که بیانگر نوعی درماندگی و ناتوانی کشورعربستان در برخورد با مشکلات سیاسی و اجتماعی بوده و چهره خبیث و باطن پلید این رژیم را هر چه بیشتر آشکار ساخت.

بدون شک این اقدام به دور از تدبیر آل سعود که خوش خدمتی او به آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی بر هیچ کسی پوشیده نیست،بر افزایش شیب نابودی این رژیم به ظاهر اسلامی که به دنبال سیطره ایدئولوژی وهابیت است منجر خواهد شد، چراکه راه شیخ نمر ها بی رهرو نخواهد ماند و مردم مسلمان جهان بویژه شیعیان مظلوم عربستان سکوت نخواهند کرد و به مبارزه فراگیر خود ادامه خواهند داد.

شهادت این عالم جلیل القدر و 46 نفر از بیگناهان را به عموم مسلمین تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای این شهیدان بزرگوار مسئلت داریم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.