رئيس پليس "فتا" استان فارس از دستگيري عامل برداشت غیرمجاز "اینترنتی" خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "سيدموسي حسيني" گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر خریدهای اینترنتی و کارت شارژ از حساب بانکی وی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت که پس از بررسی های فنی کارشناسان پلیس "فتا" بر روی حساب های مالباخته، متهم شناسایی و به پلیس "فتا" احضار شد.

وی ادامه داد: متهم که از دوستان نزدیک شاکی است در بازجوئی های اولیه نسبت به جرم انتسابی ابراز بی اطلاعی می كرد که در مواجهه با مستندات و ادله دیجیتال کشف شده، به جرم خود اقرار کرد.

رئيس پليس "فتا" استان فارس در خصوص زمان و مكان به دست آوردن شماره حساب مالباخته توسط اين متهم گفت: دو سال پیش متهم با دوستش جهت ثبت نام دانشگاه به یکی از کافی نت ها مراجعه و زمانی که دوستش در حال پرداخت اینترنتی و تکمیل ثبت نام بوده بدون اطلاع شماره حساب و رمز دوم حساب وی را برای خودش یادداشت مي كند که پس از دو سال تصمیم به سوء استفاده و خرید از طریق حساب دوستش مي گيرد.

سرهنگ "حسینی" به شهروندان توصيه كرد: رمز عبور حساب های اینترنتی خود را به صورت دوره ای تغییر دهند و از رمزهای ترکیبی و غیر قابل حدس زدن استفاده كنند و در حفظ و نگهداری رمز و پسووردهای خود دقت كنند و آن را در اختیار غیر قرار ندهند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: دستبند ، قانون ، دوست ، قدیمی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.