یک کارشناس سیاسی سپاه امام رضا (ع) گفت: آل سعود با اعدام رهبر شیعیان عربستان می‌خواهد بیداری اسلامی را در منطقه سرکوب کند، اما نتیجه این کار تقویت بیداری اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افزود: سعودی‌ها از رشد اسلام گرایی در منطقه هراس دارند و با اعدام رهبر شیعیان عربستان خواستند ترویج اسلام ناب را در منطقه متوقف کنند تا مبادا به عربستان نفوذ پیدا کند حال آنکه در آینده‌ی نه چنان دور حکومت ظالم آل سعود به دست مسلمانان واقعی سقوط خواهد کرد.

وی با بیان اینکه آل سعود با اعدام شیخ نمر تنها خشم و نفرت جبهه مقاومت را برمی‌انگیزند و بدون تردید این اقدام برایشان به چالشی بزرگ تبدیل خواهد شد، تصریح کرد: آل سعود بازیگر طرح‌های آمریکا در منطقه است ولی در اجرایی کردن هریک از این برنامه‌ها با شکست مواجه شده است بنابراین با اعدام شیخ نمر تصمیم داشت سرپوش براین شکست‌های پی‌درپی خود بگذارد.

این کارشناس مسائل سیاسی سپاه و بسیج در ادامه گفت: فاجعه منا نیز یکی دیگر از بحران‌های آل سعودی است که به دلیل سوء مدیریت و تلاش در ایجاد اختلافات مذهبی موجب شد بسیاری از مسلمانان جان خود را از دست دادند.

وی به کمک آل سعود به داعش اشاره کرد و افزود: آل سعود نوکر آمریکا در منطقه است و بحران داعش نیز با مدیریت امریکا ایجاد گردید ولی خوشبختانه امروز همین گروهک تروریستی نیم نگاهی به فتح مکه دارد و سعودی ها در این خصوص نیز با چالشی بزرگ روبرو شدند.

کارشناس سیاسی سپاه امام رضا(ع) اظهارداشت: یکی دیگر از رذالت‌های آل سعود برای واردن کردن ضربه به ایران و روسیه این بود که قیمت نفت را کاهش داد این امر باعث شد که خودشان با کسری بودجه روبرو شوند و اختلافات شدید بین خاندان آل سعود تشدید شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.