رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: نخستین جشنواره ملی رسانه‌ی ابوذر در مشهد همزمان با سایر استانها در دیماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ جواد علما ، اظهار داشت: با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار رسانه‌ها در آگاهی بخشی قشرهای مختلف مردم از اخبار و واقعیت های های موجود، سازمان بسیج رسانه در نظر دارد با برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر رسالت رسانه‌ی سالم را به جامعه معرفی می‌کند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی بهترین آثار رسانه ای عنوان و تصریح کرد: با توجه به گسترش رسانههای اجتماعی در بین مردم رسانه‌های تخصصی باید عملکرد و اطلاع رسانه‌ی درست به موقع‌شان ارتقاء یابد تا جلوی تحریف‌های خبری گرفته شود.

علما با اشاره به شهادت رئیس شیعیان کشورعربستان گفت: وقتی رسانه‌های تخصصی ضعیف و اصولی عمل نکنند و اطلاع رسانی درست صورت نگیرد کسانی در قالب شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های غربی هر محصول رسانه‌ای را به خورد مردم می‌دهند، که این حرکت مطلوب نیست و جامعه را دچار گیجی می‌کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه‌ی خراسان رضوی درخصوص محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: استکبار ستیزی، دفاع از دستاوردهای هسته‌ای، بیداری اسلامی شناخت ابعاد دشمنی، دشمنان، مبارزه با تروریسم و موضوعات اجتماعی که انعکاس اخبار آنها فراموش شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره در هفته پایانی دیماه امسال افزود: آثار ارسال شده از سوی شرکت کنندگان در جشنواره باید علاوه بر برخورداری از مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یکی از رسانه‌های مکتوب یا مجازی نیز منتشر شده باشد.

مهلت ارسال آثار در این جشنواره تا پایان روز 17 دیماه سال جاری در قالبهای گزارش، خبر، عکس و تیتر از طریق آدر الکترونیکی jashnvareh.abouzar@chmail.ir به دبیرخانه ارسال شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.