فرمانده انتظامي استان از كشف 200 كيلوگرم موادمخدر در سه روزگذشته طي 8 عمليات جداگانه در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمدعلي گودرزي" گفت: ماموران انتظامي شهرستان "لارستان" با انجام اقدامات اطلاعاتي از حمل يك محموله موادمخدر توسط يك دستگاه خودرو "پژو ۴۰۵" در اطراف آن شهرستان مطلع و براي دستگيري قاچاقچيان و كشف محموله وارد عمل شدند.

وي افزود: با بررسي هاي انجام شده مشخص شد خودرو حامل محموله موادمخدر در منزلي واقع در يكي از روستاهاي اطراف شهرستان "لارستان" مخفي شده كه در بازرسي از آن خودرو ۸۷ کیلوگرم تریاک كشف و در اين رابطه يك نفر دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان فارس ادامه داد: اين ماموران در عمليات ديگري در پاسگاه انتظامي "چهاربركه" با به بكارگيري سگ هاي مواد ياب از يك دستگاه خودرو "پژوپارس" 3 كيلو 500 گرم هروئين كه به طرز ماهرانه اي در خودرو جاساز شده بود كشف و راننده خودرو را دستگير كردند.

سردار "گودرزي" كشف 20 كيلو و 400 گرم موادمخدر را از ديگر اقدامات ماموران انتظامي اين شهرستان در يك عمليات جداگانه ديگر عنوان كرد و گفت: در اين عمليات نيز ماموران با بكارگيري سگ موادياب از يك دستگاه خودرو "پرايد" مقدار 19 كيلو و 500 گرم ترياك و 900 گرم حشيش كشف و در اين رابطه دو قاچاقچي موادمخدر را دستگير كردند.

وي اضافه كرد: در شهرستان "استهبان" نيز ماموران هنگام ایست و بازرسی از خودروهاي عبوري در "گردنه ايج" به يك دستگاه خودرو "پرايد" مظنون و پس از مسافتي تعقيب و گريز خودرو را متوقف و در بازرسي از آن ۴۷ كيلوگرم ترياك كشف و راننده را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس بيان كرد: ماموران انتظامي شهرستان "داراب" نيز با انجام اقدامات اطلاعاتي از نگهداري موادمخدر توسط يك خرده فروش موادمخدر در يك ساختمان درحال ساخت در آن شهرستان مطلع و در بازرسي از آن محل، مقدار 9 کیلو 860 گرم تریاک که بر روی ترازوی دیجیتال جهت توزین قرار گرفته بود کشف كردند.

سردار "گودرزي" افزود: اين ماموران در عمليات ديگري هنگام كنترل خودروهاي عبوري در ايستگاه بازرسي "قلاتويه" از يك دستگاه خودرو "ليفان" مقدار 4 كيلو و 800 گرم ترياك كشف و راننده خودرو را دستگير كردند.

وي گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس نيز پس از آنكه مطلع شدند دو قاچاقچي مقاديري موادمخدر را از استان هاي ساحلي واقع در جنوبي كشور به شيراز منتقل و قصد تحويل به دو قاچاقچي در شيراز را دارند، آن منزل را شناسايي و در بازرسي از آن ۱۶ کیلو ۴۰۰ گرم تریاک کشف و در اين خصوص ۵ نفر را دستگير و سه دستگاه خودرو متعلق به آنان را توقيف كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس اظهار كرد: ماموران انتظامی شهرستان "شیراز" نيز در اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان موادمخدر 11 كيلوگرم انواع موادمخدر كشف كردند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.