فرمانده انتظامی استان از كشف محموله بزرگ 560 كيلوگرمی مرفين در بازرسی از خودروی تريلر تانكردار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار عبدالرضا آقاخانی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان روز گذشته موفق شدند با طی عملیاتی ویژه یك دستگاه خودروی تریلر نفت كش كه حامل محموله بزرگ مواد مخدر بود را در منطقه شرق استان شناسایی و زمین گیر كنند.


وی با بیان این كه این محموله از مرزهای شرقی كشور بارگیری و به مقصد استان تهران و البرز حمل می شد تا از آن جا ترانزیت شود، افزود: قاچاقچیان به شكلی بسیار ماهرانه 560 كیلوگرم مرفین را در تانكر حامل قیر جاسازی كرده بودند كه با تیزهوشی و تخصص بالای ماموران این محموله كشف شد.


سردار آقاخانی از دستگیری دو سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد و گفت: امسال با حجم وسیعی از ورود مواد مخدر به كشور مواجه بودیم و در همین زمینه نیز فعالیت های مبارزه با مواد مخدر استان به طور چشمگیری افزایش یافت و توانستیم تا به این لحظه ضربه سنگینی به مافیای قاچاق مواد مخدر وارد آوریم.


این مقام انتظامی تصریح كرد: با توان عملیاتی و اشرافیت بالای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ابتدای سال تاكنون بالغ بر 29 تن انواع مواد مخدر كشف و بیش از 100 باند قاچاق مواد نیز منهدم شد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.