سخنگوی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری گفت: باشگاه پیگیری لازم در مورد بازداشت سوشا مکانی را انجام می‌دهد.

عبدی: قضیه سوشا سوتفاهم بوده استبه گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حسین عبدی در ادامه عنوان کرد: من هم تا دیروز اطلاعی از بازداشت سوشا مکانی نداشتم که برخی از دوستان شما اطلاع دادم.

طاهری و چند عضو باشگاه پیگیر این مسئله بودند همچنین من با یکی از دوستان سوشا صحبت کردم و اطلاعاتی در این زمینه گرفتم.

عبدی بیان کرد: به هر حال باشگاه پیگیری لازم را در مورد بازداشت سوشا انجام می‌دهد و حمایت لازم را در این خصوص  خواهد داشت امیدوارم سوتفاهم باشد و مشکل خاصی برای سوشا ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: ما برای حل مشکلات به قوه قضاییه پناه می‌بریم و راهکار درست را براساس رای این نهاد انجام می‌دهیم.امیدوارم مشکل سوشا حل شود و به باشگاه برگردد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: سوشا مکانی پتانسیل بالقوه باشگاه محسوب می‌شود و بر این اساس باشگاه حمایت لازم را از این دروازه‌بان می‌کند و هر تصمیمی که قوه قضاییه بگیرد به آن احترام می‌گذاریم.

عبدی در مورد جدایی ایمان صادقی بیان کرد:  این موضوع در جلسه هیات مدیره مطرح شد که تصمیم جدایی صادقی از قبل با هماهنگی طاهری گرفته شده بود طبیعی است هر باشگاه در فصل نقل‌و‌انتقالات دنبال بازیکن است و تفاهمات بین باشگاه و بازیکن اصول حرفه‌ای نقل‌و‌انتقالات است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد شایعه پیوستن بیرانوند به پرسپولیس گفت: بحث‌هایی در این خصوص مطرح شده است فصل نقل‌و‌انتقالات باز است و در این مدت بازیکن مدنظر کادر فنی را می‌گیریم و به هر حال هر اتفاقی ممکن است در فصل نقل‌و‌انتقالات رخ دهد.

عبدی بیان کرد: جذب بازیکن جدید بستگی به نظر کادر فنی و در نهایت تعاملات بازیکن با باشگاه مربوط است امیدوارم سوشا ماندگار باشد و اگر وی نتواند تیم را همراهی کند با دروازه‌بان دیگر مذاکره می‌کنیم.

وی تصریح کرد: هر باشگاه سیاست‌ها و قراردادهای خاص خود را دارد  و وقتی بازیکنی حضورش را در تیم قطعی شد رسانه‌ای می‌کنیم.

عبدی در مورد گفته‌های وکیل سوشا مکانی گفت: موضوعات مطرح شده حدس و گمان بوده است باشگاه پیگیر وضعیت سوشا مکانی است طاهری و کلیه عوامل باشگاه پیگیر این قضیه هستند تا این جریان به سرانجام برسد.

وی در مورد وضعیت بدهی‌های باشگاه پرسپولیس گفت: ما بیلان کاری شش ماه گذشته را در یک گزارش به اطلاع عموم می‌رسانیم همچنین مشکلات با هیجان خاصی در هیات مدیره برطرف می‌شود تا تیم آرامش داشته باشد.باشگاه با حسن نیت در پی برطرف کردن مشکلات حقوقی است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده ژوزه گفت: در جلسه هیات مدیره پرونده‌های مختلفی از جمله قرارداد ژوزه بررسی می‌شود مسائل حقوقی نیاز به منابع مالی دارد تا برطرف شود که ما هم در جهت تامین این منابع تلاش می‌کنیم.

وی در مورد وضعیت نقل‌و‌انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: جذب بازیکن برعهده کادر فنی تیم است در کمیته فنی هم لیست مدنظر  بحث و تبادل نظر می‌شود.

عبدی در مورد اینکه گفته می‌شود وی با برانکو اختلاف دارد بیان کرد: ما به دنبال این هستیم که انتظارات مردم تامین شود برداشت‌های نامناسبی از مصاحبه من شد در این مدت استرس زیادی به باشگاه وارد شده است ما به دنبال تعامل با کادر فنی هستیم و حمایت ما برای پیشرفت باشگاه صورت می‌گیرد همچنین هر فردی که باعث پیشرفت باشگاه شود پشت سر آن هستیم.

وی در مورد پاداشی که برای بازیکنان در نظر گرفته شده است هیچ مسئله شخصی در باشگاه وجود ندارد و پاداش‌ها با مصوبه هیات مدیره داده می‌شود با توجه به برد اخیر طاهری قصد داشت با اهدای پاداش انگیزه بازکنان را برای بازی بعد بیشتر کند.

عبدی بیان کرد: به هر حال اگر لیستی کادر فنی بدهد آن را اعلام می‌کنیم در حال حاضر لیستی در کار نیست و کادر فنی به بازیکنان حاضر اعتماد دارد در مورد جدایی صادقی هم صلاح دو طرف بود که وی برود هم برانکو و هم هیات مدیره معتقدند که اعضای بازیکنان فعلی باید حفظ شوند در روزهای آینده با بازیکنان مدنظر برانکو بصورت مخفیانه مذاکره می‌کنیم.

وی در مورد مشکلاتی که برای سوشا مکانی به وجود آمد بیان کرد: بازیکنان باید مراقب خودشان باشند که با اقدام نادرست گرفتار مسائل حاشیه‌ای نشوند. وکیل سوشا مکانی بیان کرده که تلفن همراه این دروازه‌بان هک شده است و مشکلاتی را برای وی به وجود آورده است به هر حال خود مکانی شاکی اصلی این پرونده است.

عبدی در مورد اعلام آمادگی هدایتی جهت کمک به پرسپولیس گفت: هرکسی که به باشگاه کمک کند با آغوش باز می‌پذیریم. هدایتی از جمله افرادی است که کمک‌های زیادی به باشگاه پرسپولیس کرده است به هر حال ما نظر مثبت نسبت به کمک افراد خاص به باشگاه داریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت قرارداد هادی نوروزی بیان کرد: در این مورد مشکلاتی قانونی وجود دارد که در صدد برطرف کردن آن هستیم.همچنین سازمان لیگ به باشگاه اعلام کرده که فردی را برای دریافت مطالبات نوروزی معرفی کند  تا این مطالبات تحویل خانواده‌اش شود.

وی در مورد اردوی پرسپولیس در دبی گفت: اتفاقات رخ داده بین کشورهای عربی و ایران مربوط به رده‌های بالای مملکتی است امیدوارم اتفاقی برای تیم‌ها در امارات رخ ندهد همچنین باشگاه تدارکات لازم را برای برگزاری اردو در دبی اندیشیده است .
 
عبدی بیان کرد: ما باید زیرساختی مسائل را درست کنیم بازیکنان از مسیر آموزش دیده باید به باشگاه پرسپولیس اضافه شوند و کارهای اقتصادی آن انجام شده است.
 
سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت شفقتیان و قلیچ گفت: در مورد این دو پیشکسوت صحبت کردیم و از قلیچ و شفقتیان هم عیادت کردیم و قول مساعدت به این دو پیشکسوت دادیم.
 
وی در مورد اینکه تیم‌های پایه استقلال در دربی‌ها برنده شده و هواداران شاکی هستند گفت: برنامه ما این است که با یک راهکار جدید میان‌بری بزنیم و مسائل را حل کنیم و بحث تیم‌های پایه مهمترین بحث‌های باشگاه‌های حرفه‌ای است و ساز‌وکار جدیدی برای تیم‌های پایه داشتیم. شاید در گذشته در تیم‌های پایه وضعیت برعکس بود اما موشکافانه مسائل را بررسی می‌کنیم.
 
عبدی در مورد اینکه به برنامه‌ای برای حل مشکل سوشا مکانی دارید، تصریح کرد: تا زمانی که مشکل قانون پیش نیاید ما حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم مگر اینکه اتفاقی بیفتد که ما نتوانیم کاری کنیم و مثل همه به قوانین احترام می‌گذاریم.
 
عبدی در مورد اینکه رفتار سوشا مکانی حیثیت باشگاه را خدشه‌دار کرد، گفت: تا زمانی که مسئله‌ای ثابت نشده جلوجلو صحبت نکنیم و شما طوری صحبت می‌کنید گویا برای این بنده خدا حکم دادید، نباید پیشاپیش قضاوت کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۶ دی ۱۳۹۴
بهتره اینقدر توی زندگی مردم فضولی نکنیم بخدا کار بدیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۵ دی ۱۳۹۴
زمین وزمان فهمیدن میگی سوء تفاهم یا خوابی یا خودتو به خواب زدی عبدی جون خخخخ
آخرین اخبار