ارزانترین و گرانترین آپارتمان ها در "منطقه یک" متری، قیمت خودرو در مناطق آزاد، گاز فلر، طرح خرید کالای ایرانی و .... از مهم‌ترین عناوین اقتصادی امروز است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

قیمت واحد های مسکونی در منطقه یک تهران از متری 5 میلیون تومان تا متری 18 تومان به فروش می رسد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای پایان دادن به نارضایتی‌های مردم در خصوص سهام عدالت آن را شفاف سازی می‌کند.
قیمت خودرو در مناطق آزاد منتشر شد.
با توجه به اینکه روزانه سرمایه ملی کشور نابود می‌شود اما متاسفانه دولت با وجود آگاهی در این زمینه اقدام خاصی را برای جمع‌آوری فلرهای گازی انجام نمی‌دهد.
اگر چه طرح پرداخت وام برای خرید کالای ایرانی با هدف تسریع در رونق اقتصادی در نظر گرفته شده است اما شواهد حاکی از آن است که دولت در تنظیم این طرح همه جوانب را در نظر نگرفته است.
طي روزهای دوشنبه و سه شنبه، با عبور امواج كوتاه ميانی جو، براي مناطقی از شمال غرب و غرب كشور شاهد بارش برف و باران خواهيم بود.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: همانند سنوات گذشته 10 درصد از منابع صندوق توسعه ملی در اختیار بخش کشاورزی قرار می‌گیرد که این رقم بیش از هزار میلیارد تومان است.
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در آغاز معاملات امروز با افزایش 77.88 واحدی مواجه شد و به عدد 61 هزار و 788 واحد رسید.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار