کرمانشاه؛

هشدار مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه به ادارات دولتی

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از نظارت 2 اکیپ بر دمای ادارات دولتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از نظارت 2 اکیپ بر دمای ادارات دولتی خبر داد.

حمید فانی، با اشاره به دستورالعل ابلاغی وزیر نفت به شرکت گاز اظهار کرد: بر اساس این دستورالعمل دمای ساختمانها و نهادهای اداری در ساعات کاری و در فضای بسته نباید بیشتر از 21 درجه سانتیگراد و در راهروها و فضای باز نباید بیشتر از 18 درجه سانتیگراد باشد.

وی اضافه کرد: بر اساس، شرکت گاز باید تیم‌های نظارتی تشکیل دهد و ادارات و نهادهای عمومی را بازرسی کند تا دمای آنها از میزان تعیین شده تجاوز نکند.

فانی هشدار داد: چنانچه دمای اداره‌ای از میزان ابلاغ شده بیشتر باشد در مرحله اول اخطار داده شده و در مرحله بعد و در صورت تکرار گاز آن اداره بصورت موقت قطع می‌شود.

وی افزود: بر اساس این دستورالعمل دستگاه‌های گرمایشی ادارات و نهادهای عمومی استان باید شب‌ها و در روزهای تعطیل خاموش باشد.

وی با بیان اینکه این دستورالعمل به تازگی به استان ابلاغ شده است، گفت: تیم‌های نظارتی شامل دو اکیپ از امروز کار خود را آغاز کرده و  بصورت تصادفی ادارات و نهادهای عمومی استان را مورد بازرسی قرار می‌دهند.
این دستورالعمل در راستای کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها و با توجه به تاثیر کاهش مصارف گرمایشی در کاهش آلودگی هوا ابلاغ شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.