مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اقدام ننگین عربستان را توطئه غرب دانست و گفت: آل‌سعود با شهادت آیت‌الله باقرالنمر برگ سیاه دیگری به طومار جنایت‌هایش علیه دنیای اسلام اضافه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر شهادت آیت‌الله‌ شیخ نمر باقرالنمر را یکی از نقشه‌های شوم استکبار عنوان کرد و اظهار داشت: شهادت این مجاهد مبارز به دستور استکبار جهت ضربه زدن به پیکر اسلام و شیعه انجام شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد این اقدام ننگین عربستان را توطئه غرب دانست و افزود: رژیم سعودی با شهادت آیت‌الله باقرالنمر برگ سیاه دیگری به طومار جنایت‌هایش علیه دنیای اسلام اضافه کرد.

وی هدف استکبار و دنیای غرب را توطئه در خاورمیانه و ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان عنوان کرد و یادآور شد: آل‌سعود دست‌نشانده و مجری اهداف شوم دنیای غرب است و به نام اسلام جنایت‌های زیادی را علیه مسلمانان انجام داده است.

این مسئول با اشاره به جنایت‌های داعش در دنیای اسلام و حمایت دولت سفاک سعودی از آنها، یادآور شد: آل‌سعود نسبت به اسلام خشم و کینه دیرینه داشته و همواره جهت ضربه زدن به مسلمانان با دشمنان اسلام هم‌دست شده است.

حسینی‌صدر با اشاره به اخراج دیپلمات‌های ایران از عربستان، بیان داشت: با توجه به اینکه اخراج دیپلمات‌های ایرانی به مراسم حج و زیارت ضربه خواهد زد، دولت ایران باید مقابل این حرکت غیرانسانی آل‌سعود تصمیم عاقلانه و قاطع بگیرد.

وی با بیان اینکه هر حرکتی باید حساب شده و با برنامه‌ریزی انجام شود، تصریح کرد: باید در راستای اهداف نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری با کمک مردم حرکت کرده و با موضوع احساسی برخورد نکنیم.

حسینی‌صدر حرکت دولت ظالم عربستان در به شهادت رساندن آیت‌الله باقرالنمر را بسیار ناجوانمردانه عنوان کرد و خاطرنشان شد: خدا از این حرکت ناجوانمردانه آل‌سعود انتقام خواهد گرفت.

انتهای پیام /س
برچسب ها: آل سعود ، شهادت ، شیخ نمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.