فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه عربستان نمی‌تواند با قطع رابطه با ایران، برخطای بزرگ خود سرپوش گذارد، گفت: امروز تفكر وهابي در برابر تفكر اسلام ناب محمدي قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ بداغی اظهار کرد:ریاض با قطع رابطه با تهران نمی تواند بر خطای بزرگ خود در اعدام و به شهادت رساندن آیت‌الله نمر الباقرنمر سرپوش گذارد.

وی افزود: اعدام ظالمانه اين عالم حق طلب، آل سعود را به چالشي عميق خواهد كشيد و مژده پايان ديكتاتوري حاكمان وهابي را به مسلمانان جهان خواهد داد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: امروز بر هر مرد و زن آزاده اي روشن است كه تفكر وهابي در برابر تفكر اسلام ناب محمدي قرار گرفته و از هيچ جنايتي در بسط و گسترش اين تفكر دريغ نمي ورزد.

وی با اشاره به اظهارات عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان درباره قطع روابط دیپلماتیک ریاض با تهران افزود: عربستان سعودی پیش از این نیز با خطای راهبردی و اتخاذ رویکردهای شتابزده و نسنجیده ناامنی‌ها در منطقه را تشدید کرد و باعث رشد تروریسم و افراط گرایی شد .

بداغی عنوان کرد: تداوم کاهش قیمت نفت و افزایش کسری بودجه های آنان، تداوم جنگ در یمن و تأمین مالی تروریست ها، بحران‌های مشروعیت داخلی، در کنار ناتوانی در اجماع سازی در سیاست خارجی حتی در بین متحدان عرب سعودی ها و منزوی شدن تدریجی این کشور در منطقه و جهان، سیاست خارجی آنان را هیجانی تر و افراطی تر خواهد کرد.

انتهای پیام/ز

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.