رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: روزانه 700 بیمار در مراکز درمانی این شهرستان ویزیت می‌شوند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یاسوج؛سید غفار شفایی افزود : روزانه به طور میانگین 700 نفر در مراکز درمانی این شهرستان ویزیت می‌شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: از زمان اجرای طرح تحول سلامت آمار مراجعه‌کنندگان به بیمارستان و کلینیک‌های این شهرستان افزایش چشمگیری داشته است.

شفایی با بیان اینکه با اجرای طرح تحول سلامت خدمات درمانی با تعرفه دولتی انجام می‌شود افزود: کلینیک‌های تخصصی و بیمارستان دهدشت روزانه پذیرای 700 بیمار هستند.

به گفته شفایی طی یک ماه گذشته 21 هزار بیمار در مراکز درمانی شهرستان بستری یا ویزیت شده‌اند.

وی با اشاره به بسته هتلینگ این طرح در بیمارستان خاطرنشان کرد: بخش‌های مختلف تعمیر و بازسازی شده و خدمات‌دهی به بیماران به خوبی در حال اجرا است.

این مسئول راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی در راستای ارتقاء کیفیت ویزیت و کاهش هزینه‌های پرداختی از جیب مردم را از دیگر عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان برشمرد و گفت: با وجود راه‌اندازی دو کلینیک تخصصی، اما این مراکز درمانی هنوز جوابگوی تعداد مراجعه‌کنندگان نیست.

شفایی از احداث کلینیک جدید در این شهر خبر داد و افزود: این کلینیک با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، نماینده شهرستان در مجلس شورای سالامی و مسئولان شهرستانی کلنگ‌زنی شده و عملیات آن در حال اجرا است.

وی تغییر در فضای فیزیکی بخش‌هایی از بیمارستان و اورژانس را در دستور کار دانست و تصریح کرد: توسعه اورژانس و زایشگاه از جمله برنامه‌های سال جاری این مجموعه درمانی است.

شفایی با بیان اینکه اورژانس به محل سابق و زایشگاه به اورژانس فعلی انتقال خواهند یافت گفت: مقدمات کار زایشگاه انجام شده و این پروژه با اعتبارات ملی از محل وزارتخانه با حضور مسئولان تا اواخر سال جاری کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام /پ


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.