بافق دومين شهرستان صنعت گردشگري دریزد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ازیزد؛سیدمهدی طلایی مقدم فرماندار بافق این شهرستان را به عنوان دومين شهرستان استان در گردشگري و امكانات اسكان توريست در سطح استان معرفي كرد و افزود : امیدواریم با استفاده از پتانسيل هاي گردشگري و معرفي برندهايي چون يوزپلنگ آسيايي در سطح بين الملل، شاهد توسعه صنعت گردشگري و حضور توريست در شهرستان باشيم .

 طلایی مقدم در حاشیه  این همایش با اشاره به تدوين سند توسعه شهرستان و برنامه ريزي حول چهار محور صنايع معدني و جوار معدني ، صنايع ريلي ، كشاورزي و آبزي پروري ،صنايع دستي و گردشگري گفت: يكي از موارد مورد تأكيد در اين سند کاهش وابستگي به سنگ آهن و جلوگيري از خام فروشي مواد معدني و گسترش صنايع جوار معدني و فولادي است.

طلایی مقدم گفت :با پيگيري هاي بعمل آمده و همراهي مسئولان استان و شهرستان ، پروژه هاي عمراني ، بهداشتي و زير ساختي مناسبی در شهرستان شروع شده و در حال اجرا است..

وی با اشاره به وجود راه آهن و كارخانجات تعميرات لكوموتيو در بافق گفت : باتوجه به قرار گرفتن این شهرستان در پنج راه مواصلاتی ریلی کشور،به عنوان يك ظرفيت بالا و منطقه اي نمونه در خاورميانه است كه نقش مهمي در جابجايي مسافر و ترانزيت كالا دارد.

انتهای پیام/پ

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: شهرستان ، بافق ، یزد ، صنعت ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.