«سرقت بزرگ کتاب» رژیم صهیونیستی از فلسطینیان در برنامه «دریچه»

مستند «سرقت بزرگ کتاب» با موضوع سرقت بزرگ و سازمان یافته کتاب های شخصی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی در قالب برنامه «دریچه» از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه مستند؛ برنامه «دریچه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی زهرا کشاورزی این هفته مستند «سرقت بزرگ کتاب» را برای پخش در نظر گرفته است.

در سال 1327 رژیم اشغالگر صهیونیستی به سرزمین‌های فلسطینی حمله کرد، سربازان غاصب اسرائیلی صدها هزار فلسطینی را از خانه و کاشانه خود بیرون کردند. اما این پایان ماجرا نبود. در میان خانه های به جای مانده، رژیم اشغالگر اسرائیل دست به سرقت بزرگ و سازمان یافته کتاب‌های شخصی فلسطینیان زد.

این کتاب‌ها هنوز با گذشت 6 دهه در کتابخانه‌های اسرائیلی بایگانی شده‌اند، کتاب‌هایی که در میان صفحات آن‌ها تاریخ و فرهنگ و ادب ملتی مظلوم نهفته است. کتاب‌هایی که گواهی بر ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی است.

«سرقت بزرگ کتاب» در قالب برنامه «دریچه» با اجرای آسا اسفندریاری پنجشنبه 17 دی ساعت 23 از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود. تکرار «دریچه» جمعه 18 دی ساعت 8 صبح و یکشنبه 20 دی ساعت 15 خواهد بود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار