مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین گفت: سرمای هوا نباید اختلالی در شبکه توزیع آب روستاها ایجاد کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛محمد محمدعلیزاده  افزود: با تشکیل تیم های عملیاتی امدادی به روستاهای در معرض یخبندان این استان در فصل زمستان امداد رسانی می شود.

وی اظهارکرد: با به تجربه سال های سرد، احتمال یخ زدگی خطوط انتقال آب و یا یخ زدگی و ترکیدگی لوله ها و کنتورهای آب منازل و نیز نوسان و قطع جریان برق و از کار افتادگی پمپ های آب روستاها وجود دارد که برای مقابله با این حوادث تمهیداتی اندیشیده شده است.

محمدعلیزاده اظهارکرد: خودروهای ویژه با تجهیزات کامل و تیم های کشیک به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم در زمان بروز حادثه بوده و در صورت نیاز برای آبرسانی سیار نیز آماده ایم.

وی تصریح کرد: مردم نسبت به عایق کاری و محافظت از کنتورها و لوله های آب منازل خود اقدام کنند تا شاهد ترکیدگی و قطع جریان آب آشامیدنی هیچ خانواده ای نباشیم.

محمدعلیزاده از اهالی روستاها خواست تا در صورت بروز یخ زدگی کنتور از ریختن آب جوش بر روی آن خودداری کرده و از خدمات آبداران مستقر در روستاها استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین ضمن توصیه به رعایت الگوی مصرف، بارش های سال جاری را در رفع کمبود آب و جبران برداشت آب از سفره های زیر زمینی موثر خواند و توصیه کرد این وضعیت نباید باعث چشم پوشی از صرفه جوبی شود.

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین خدمات خود را به 106 هزار و 413 مشترک در 478 روستای زیر پوشش ارایه می کند.

انتهای پیام/س
 
برچسب ها: سرما ، اختلال ، شبکه ، توزیع ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.