معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خميني (ره) استان زنجان از جمع‌آوری 5 میلیارد و 396 میلیون ریال کمکهای مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از زنجان؛، رضا حسنلو با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف نسبت به اجرای طرح‌های مربوط در خانه انفاق اقدام می‌شود، گفت: در مجموع درآمد کمیته امداد از آغاز امسال تا پایان آذر امسال از محل فعالیت خانه انفاق و در طرح‌های مختلف مشارکتی 5 میلیارد و 396 میلیون و 701 هزار ریال است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خميني (ره) استان زنجان با بیان اینکه امسال در قالب طرح طاها شش حامی کفالت هشت یتیم را قبول کردند، گفت: در این راستا 107 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

حسنلو همچنین میزان کمک‌های مردمی در قالب طرح آزادسازی زندانیان نیازمند را 81 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: امسال میزان کمک‌های مردمی در قالب فطریه عام و فطریه سهم سادات 114 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه امسال در قالب کفارات 108 میلیون ریال و صدقات نیز 93 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: همچنین به ترتیب در قالب طرح‌های شفا و کوثر نیز 108 میلیون و 145 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان تا پایان آذر ماه جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خميني (ره) استان زنجان میزان مشارکت‌های مردمی را در طرح رضوان و محسنین به ترتیب 65 میلیون ریال و 373 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این مدت میزان مشارکت‌های مردمی در طرح‌های حج فقرا و اطعام و افطار نیازمندان به ترتیب 38 میلیون و 229 میلیون ریال بوده است.

این مسئول با بیان اینکه امسال مبلغ کمکهای مردمی در طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) و احسان تاج گل به ترتیب 16 و 28 میلیون ریال بود، اضافه کرد: همچنین تا پایان آذر ماه مبلغ کمکهای مردمی در قالب طرح یاسین و جشن عاطفه‌ها نیز 91 میلیون و 400 هزار ریال و 238 میلیون ریال بود.

حسنلو با اشاره به اینکه تا پایان آذر ماه امسال مردم استان زنجان در قالب کمک‌های خاص 34 میلیون ریال و در قالب طرح هبه 113 میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد کمک کردند، گفت: همچنین امسال میزان مشارکت‌های مردمی در طرح احسان حسینی و احسان دانش‌آموزی 25 میلیون ریال بود.

وی با اشاره به اینکه مردم زنجان امسال در قالب کمک به مردم یمن 32 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است، بیان کرد: همچنین میزان درآمدهای انتظامی در خانه انفاق تا پایان آذر ماه امسال 119 میلیون و 990 هزار ریال است.

انتهای پیام/پ


برای آگاهی از اخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: جمع آوری ، کمک ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.