یاسوج ؛

8 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک‌های مردمی در گچساران جمع آوری شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 8 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک‌های مردمی در گچساران جمع‌آوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یاسوج؛ قباد قربانی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران بر اساس سیاست‌های این اداره در راستای امداد و رفع نیازمندی‌های افراد کم‌بضاعت و نیازمند گچسارانی اقدامات قابل قبولی انجام داده است.

وی افزود: تسهیلات خوداشتغالی، کمک‌های مردمی، پوشش حمایتی افراد نیازمند و مددکاران، کمک‌های تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت‌پوشش از جمله عناوین حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

قربانی بیان کرد: این اداره به نوعی امانتدار نذورات و کمک‌های مردمی بوده و این مبالغ را به بهترین وجه ممکن به دست نیازمندان و مددکاران بهزیستی می‌رساند.

قربانی تصریح کرد: افزون بر 2 میلیارد و 700 میلیون ریال از این مبلغ از محل وجوهات شرعی و امانی، یک میلیارد و 421 میلیون ریال نیز از محل مراکز نیکوکاری و صندوق‌های صدقات جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه مبالغ جمع‌آوری شده در بین ایتام و نیازمندان بر اساس دستورالعمل‌های جاری پرداخت می‌شود، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رساند.

انتهای پیام /ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.