کرمان؛

آرشیو الکترونیکی 16میلیون سابقه در کشور

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تاکنون 16 میلیون سابقه در کشور به صورت الکترونیکی آرشیو شده که در پیشگیری از مفاسد، پاسخگویی صحیح و شفافیت بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ،احمد تویسرکانی در سقر به کرمان افزود: از سال گذشته به منظور کارآمدتر کردن سیستم به سمت آرشیو الکترونیکی اسناد حرکت کرده ایم.

وی استفاده از سیستم های الکترونیکی را گامی در مسیر شفاف سازی فعالیت ها دانست و ادامه داد: به هر میزان که در جهت شفاف سازی عملکرد حرکت کنیم می توانیم استفاده بهینه تری از منابع موجود داشته باشیم.

وی گفت: اگر با فهم درست، همه ظرفیت ها را شناسایی کرده و با جهت گیری صحیح و مناسب حرکت کنیم می توانیم از مجموعه منابع در اختیار استفاده بهینه تری داشته باشیم.

معاون رئیس قوه قضاییه افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با وجود محدودیت های موجود از جمله در حوزه مالی یکی از دستگاه های پیشرو به شمار می رود و مجموعه فعالیت ها در این سازمان بسیار قدیمی گواه بر این است که در حوزه های مختلف پیشگام است.

وی تصریح کرد: امروز باید بدانیم اگر مشکلاتی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و سایر حوزه ها ایجاد شود مشکلات دستگاه قضایی نیز افزایش می یابد.

وی همچنین با اشاره به اینکه استان کرمان از منابع انسانی بسیار ارزشمند برخوردار است گفت: این استان از نظر نیروی انسانی توانمند جزو استان های شاخص کشور به شمار می رود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: خوشحال هستیم که امروز دستگاه قضایی در استان کرمان حرکت جدی داشته است و نشان می دهد که شناخت خوبی از ظرفیت ها داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اجرایی نیز با نگاه بلند و همت جدی استاندار کرمان آینده درخشان و بسیار خوبی در انتظار استان کرمان است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.