کرمان؛

کلینیک فوق تخصصی شهید بهشتی در کرمان افتتاح شد

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهید بهشتی با حضور معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری ،رئیس کل دادگستری استان کرمان روز چهارشنبه در آیین افتتاح این کلینیک گفت: راه اندازی این کلینیک در پی نظرسنجی انجام شده از همکاران قضایی و اداری مجموعه قضایی استان کرمان صورت گرفته است.

یدالله موحد اظهار داشت: بهداشت و درمان و موضوع مسکن در نظرسنجی انجام شده در حوزه رفاهی کارکنان اداری و قضایی دادگستری استان کرمان مطرح شده بود.

وی گفت: توجه به سلامت جسمی و روحی کارکنان قوه قضائیه در سطح کشور نیز به صورت جدی دنبال می شود و این کلینیک نیز با همکاری قوه قضائیه در کرمان راه اندازی شده است.

وی تاکید کرد: هر سازمان کارآمد برای ارتقای بهره وری درون دستگاهی خود باید به سلامت جسمی و روحی کارکنانش توجه لازم را داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از کار قضایی به عنوان شغلی دشوار یاد کرد و گفت: امیدواریم کلینیک شهید بهشتی را به حدی از خدمات مطلوب برسانیم که رضایت مندی مجموعه همکاران را در پی داشته باشد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان از راه اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهید بهشتی به عنوان یک تجربه جدید نام برد و افزود: این کلینیک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان تجهیز و راه اندازی شده است

ویادامه داد: درمانگاه شهید بهشتی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دادگستری استان کرمان با حضور پزشکان متخصص به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.