رییس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته گفت : هفته آینده برنامه زمانبندی مسابقات را اعلام می کنیم تا تیم ها از برنامه مسابقاتشان مطلع باشند و بتوانند بر اساس برنامه تمرینات خود را برنامه ریزی کنند .

محمدعلی زمانی در گفتگو با خبرنگارکشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  با بیان این مطلب گفت : کاری که به صلاح کاراته است را انجام می دهم . صلاح کاراته را کسانی می دانند که از جنس کاراته هستند و درک درستی از این رشته را برخوردار هستند.
وی ادامه داد : شکر خدا هفته اول رقابت های سوپرلیگ برگزار شد و تا هفته آینده نیز برنامه زمانبندی مسابقات را اعلام می کنیم تا تیم ها از برنامه مسابقاتشان مطلع باشند و بتوانند بر اساس برنامه تمرینات خود را ب نامه ریزی کنند .
وی در ادامه در خصوص رقابت های هفته اول و سطح کیفی تیم ها بیان داشت : در هفته اول نمی توان برآوردی دقیقی داشت چرا که آمادگی تیم ها کامل نیست و هنوز به ترکیب اصلی خود نرسیدند و مسلم است که بازیکنانشان هماهنگی لازم را ندارند و نقاط ضعفشان هنوز مشخص نیست .
رییس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون ادامه داد : به همین دلیل نمی توان معیار دقیقی از لحاظ فنی داد و برد و باخت ها نشان دهنده قدرت و توان فنی دقیق نیست .
زمانی افزود : ولی از هفته های بعد تیم ها خودشان را پیدا می کنند و میتوانند بهتر خودشان را نشان دهند و به طور حتم هرچه پیش رویم شاهد افت و خیز و هیجان بیشتر خواهیم بود . 
وی درباره سطح فنی تیم های حاضر در سوپرلیگ تصریح کرد : تیم ها با توجه به شرایطی که دارند تفاوت فنی دارند و برخی با توجه به توان مالی شان موفق به جذب چهره های برتر شدند و در مقابل برخی تیم ها نیز از توان و استعداد فنی استان خودشان بهره بردند و این باعث می شود که تیم های ضعیف تر سعی کنند با تمرینات بیشتر خودشان را به تیم های قوی تر نزدیک کنند و تیم های قوی تر نیز توان فنی شان را افزایش دهند .
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار