برگزاری رقابت های کاراته لیگ امید برتر زمینه ای است برای کشف استعدادها و حضور قوی در المپیک 2020.

محمدعلی زمانی رییس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته کشور در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص رقابت های کاراته لیگ برتر امید پسران ، که پرونده هفته دوم آن ، عصر روز گذشته در مجتمع فرهنگی ورزشی پیام مخابرات شهر زنجان و میزبانی باشگاه گاز زنجان ، بسته شد بیان داشت :
با توجه به اینکه این مسابقات برای نخستین بار به صورت اختصاصی ، در این رده سنی ( امید ) برگزار می شود زمینه ای است برای شناخت نفرات با استعداد در این رشته و همچنین کشف استعدادها و فراهم نمودن زمینه لازم برای رشد استعدادها .
وی ادامه داد : همانگونه که عرض کردم برگزاری رقابت های لیگ امید برتر ، در واقع فراهم کردن زمینه کشف استعدادهاست در جهت آماده شدن برای حضور و شرکت قوی در المپیک 2020 توکیو که برای نخستین بار کاراته شرکت خواهد کرد .
زمانی افزود : ما از این نقطه برنامه ریزی خود را برای سنین پایه به خصوص رده سنی امید شروع کردیم تا پس از گذشت سالها آمادگی حضور در تیم های ملی را داشته باشند .
رییس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته تصریح کرد : برگزاری هرچه بهتر و باکیفیت این رقابت ها برنامه ریزی و آینده نگری فدراسیون کاراته برای حضور قوی کاراته ایران در عرصه های بین المللی است .
وی درباره سطح رقابت های برگزار شده لیگ امید برتر پسران ، عنوان کرد : مسابقات به لحاظ کیفی نسبتآ خوب بود ولی تفاوت فنی در تیم ها وجود دارد چرا که برخی تیم ها با توجه به توان مالی و بودجه استانشان ، فقط از نفرات بومی خود استفاده می کنند و در مقابل تعدادی از تیم های شرکت کننده ، با توجه به در اختیار داشتن بودجه لازم از نفرات تیم ملی امید و همچنین چهره های شناخته شده بهره می برند که این خود باعث بوجود آمدن تفاوت فنی بین تیم ها شده است .
زمانی در پایان به میزبانی مناسب زنجان اشاره کرد و بیان داشت : در کل باید بگویم که مسابقات به لحاظ کیفی و نیز فنی خوب بود و شاهد میزبانی خوبی از زنجان بودیم و شرایط میزبانی خوب بود .
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار