در برنامه سعی شده دیدگاه‌های متفاوت درباره یک موضوع مشخص داشته باشیم.

سید مرتضی فاطمی تهیه‌کننده و سردبیر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «180 درجه» گفت: «180 درجه» قرار است در قالب یک برنامه گفتگومحور در قالب یک مجله تلویزیونی از شبکه افق پخش شود.

وی افزود: در این برنامه سعی شده دیدگاه‌های متفاوت درباره یک موضوع مشخص رو به هم بنشینند و جمع‌بندی نسبت به این دو دیدگاه داشته باشند. البته این برنامه قصد قضاوت بین دو دیدگاه را ندارد و بیشتر به دنبال شنیدن صداهای مختلف است.

وی اظهار داشت: بخش عمده برنامه در استودیو می‌گذرد و نزدیک به 150 مخاطب به عنوان شاهدان زنده برنامه هستند و در هر برنامه سعی کرده‌ایم، نگاه تاریخی و یک بخش مستند در برنامه داشته باشیم که مجموعه‌ای از آن‌ها به عنوان یک مجله تدارک دیده شده است.

وی در خصوص زمان پخش برنامه تصریح کرد: احتمال دارد سه هفته دیگر برنامه پخش شود و زمان قطعی پخش معلوم نیست. در امر اجرا امید مهدی‌نژاد و سجاد نجفی مرا همراهی می‌کنند.

فاطمی خاطرنشان کرد: برنامه «180 درجه» به مباحث آزاد البته برگزاری مباحث مناظره‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بدون هیچ محدودیتی می‌پردازد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار