رئیس هیأت دارت استان اصفهان گفت: آکادمی دارت اصفهان با امکاناتی که در اختیار دارد از نظر کیفی و مکانی در ایران بی‌نظیر است.

حسین عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افتتاح آکادمی تخصصی دارت در استان اصفهان گفت: استان اصفهان با اینکه بازیکنان خوبی در رشته دارد اما یک مرکز تخصصی برای این رشته وجود نداشت و برای برگزاری مسابقات یک سالن با کیفیت بالا در اختیار نداشتیم.

وی افزود: اکنون با همت مسئولان استان و انجمن دارت یک سالن با امکانات کامل در اختیار دارت‌بازان قرار گرفت که چه از لحاظ مکانی و چه به لحاظ تجهیزات در سطح کشور بی‌نظیر است.

عباسپور افزود: خوشبختانه از زمانی که این سالن افتتاح شد از تمام قشرهای فرهنگی ورزشی و اجتماعی حمایت کردند. حتی از شهرهای توابع استان اصفهان برای برگزاری مسابقات و تمرین به آکادمی می‌آیند.

وی افزود: با حمایتی که از پیشکسوتان استان صورت گرفت و بازیکنانی که از شهرهای مختلف به سالن می‌آیند به زودی شاهد توسعه و رشد دارت در اصفهان هستیم.

وی گفت: این سالن حتی پتانسیل برگزاری مسابقات بین‌المللی را نیز دارد و امیدوارم چنین مکان‌هایی برای ورزشکاران در کل استان‌های کشور توسعه پیدا کند.

رئیس هیأت دارت اصفهان گفت: استان اصفهان یکی از مراکز تولیدکننده تجهیزات دارت است و بازیکنان دارت از این لحاظ برای تأمین وسایل مورد نیاز با مشکل روبه‌رو نمی‌شوند.

وی در پایان گفت: هفته آینده مسابقات دارت انتخابی تیم کشوری با حضور 28 ورزشکاران آقا و خانم برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان برای حضور در مسابقات کشوری آماده می‌شوند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمدمحمدقاسمی
۰۳:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام من محمدهستم وپنجاه سال سن دارم وخیلی علاقمندبه رشته دارت هستم لطفا اگه امکانش هست راهنمای کنیدکه برای تهیه وسایل دارت وهمچنین اموزش من به کجامیتونم مراجعه کنم خیلی خیلی ممنون میشم اگه راهنمای کنین
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۲۰:۳۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
درود بر شما
سوالی دارم من ساکن سپاهان شهر اصفهان هستم. باشگاه دارت زنی کجا هست؟ و من حدود ۴۰ سال دارم .و علاقه به دارت زنی دارم و تا حالا هیچ وقت نشده جایی باشه که بتونم دارت زنی یاد بگیرم.
آیا محدودیت سن در این رشته وجود دارد ؟ و میتوانم عضو باشگاه ی باشم ؟
Iran (Islamic Republic of)
بابک قیصری
۲۲:۲۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
درود بر شما
لطفاً آدرس این باشگاه یا سالن پرتاب دارت را برایم ایمیل کنید
آخرین اخبار